Nettopp kjøpt Hegel H100. Now comes the hard part!

Brusveen

Medlem
13 Mai 2010
2.546
0
0
Voss
ccvii skrev:
Ja, virker lurere til rommet. Det er mulig R500 hadde funka her og gitt meg litt ekstra tyngde, men de ville kostet mer enn 5000 ekstra, og ettersom det blir vanskelig å forsvare. R-serien til KEF vil jeg si er noe dyrere enn RX-serien til MA, men det er den jaggu verdt. Får R300 til ca. 9, som er såvidt mindre enn hva jeg måtte ha betalt for RX8 - men så kommer stativ i tillegg (allerede bestilt fra UK, mao: Beslutningen er tatt).

Det viser seg at AVForum har avgjørende betydning på hvor man ender opp - hadde neppe prøvd R300 om det ikke var for denne tråden. Thanks guys! :D

Klokt valg :)

Sitter sjølv med Hegel H1SE og R300 på en 15 kvadrats rom og det funker som bare det :)

Slik eg føler det så klarer R300 sammen med hegel og levere et ganske "riktigt lydbilde" litt usikker på korleis eg skal forklare det :p
Eg spiller alt fra metalica til Eva Casedy og dei imponerer på begge plan for og sei det sånn ;)

Hegel bruker jo sjølv KEF i Mange av sine demo rom. så at hegel og KEF sin R serie passer sammen er ingen fare :)

Får eg spørre hvor du kjøpte dem fra? til 9 lapper? kan eventuelt ta det over pm om du ikkje vill dele det her. veit KEF er veldig strenge på prisene.