Musikk Quiz Les regler i post 1

Skalle

Medlem
26 Apr 2008
9.593
0
36
47
Nope. Transportmiddelet beveger seg. Det har flere utstikkende elementer.Fyren fra NT er fortsatt ganske kjent.
Hmf. Utstikkende deler og beveger seg? Høres ut som en rulle-trapp for meg(automatic stairway)

Med mindre det er et fly eller romskip da?

Tronic

Medlem
28 Feb 2006
6.976
8
38
Hmf. Utstikkende deler og beveger seg? Høres ut som en rulle-trapp for meg(automatic stairway)Med mindre det er et fly eller romskip da?
Nei, dette transportmiddelet var mye brukt i bibelsk tid og er det ennå. Vi skal også til en event som vi kan si ble startet da denne fyren fra NT entret verden.

Skalle

Medlem
26 Apr 2008
9.593
0
36
47
Dette er totalt ukjente greier for min del. Dette bandet har jeg aldrig hørt noe på. Men om ikke noen andre rir kamelen i havn, så skal jeg svare på quizzen

Sent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk

Tronic

Medlem
28 Feb 2006
6.976
8
38
Dette er totalt ukjente greier for min del. Dette bandet har jeg aldrig hørt noe på. Men om ikke noen andre rir kamelen i havn, så skal jeg svare på quizzenSent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk
En av bandets sanger er den aller mest spilte i UK etter andre verdenskrig. De har vært flere ganger i Norge. Var selv på konsert med de i 1976.

Skalle

Medlem
26 Apr 2008
9.593
0
36
47
En av bandets sanger er den aller mest spilte i UK etter andre verdenskrig. De har vært flere ganger i Norge. Var selv på konsert med de i 1976.
Jeg må bare beklage at jeg er så "grumphy" for tiden. Det er smerten etter et prolaps som gjør det.

[video=youtube;RQwR1Ph35Jo]https://www.youtube.com/watch?v=RQwR1Ph35Jo[/video]

Tronic

Medlem
28 Feb 2006
6.976
8
38
Jeg må bare beklage at jeg er så "grumphy" for tiden. Det er smerten etter et prolaps som gjør det.[video=youtube;RQwR1Ph35Jo]https://www.youtube.com/watch?v=RQwR1Ph35Jo[/video]
Det mest imponerende med kamelen er jo at den kan drikke ca. 100 liter på fem minutter. Kanskje ikke juleøl eller Strange Brew da. Jeg ønsker deg masse god bedring fremover, og svaret var selvsagt helt rett.Din tur igjen.

Skalle

Medlem
26 Apr 2008
9.593
0
36
47
Det mest imponerende med kamelen er jo at den kan drikke ca. 100 liter på fem minutter. Kanskje ikke juleøl eller Strange Brew da. Jeg ønsker deg masse god bedring fremover, og svaret var selvsagt helt rett.Din tur igjen.
Takk for det Tronic.

Vi skal nå over til et fugle-band.

Albumet kan muligens være en fugle lyd?

Men sangen er en alkoholikers drøm. her er det en hel elv med brennevin. (kamelen hadde nok strøket med)

???

Tronic

Medlem
28 Feb 2006
6.976
8
38
Etter ca. 3 dråper whisky ville nok enhver undulat ha omkommet av en dødelig overdose. Men det betyr jo at det blir mer whisky på oss. Vi skal vel til Budgie -Squawk - Whiskey River?Forøvrig kom jeg nettopp hjem fra kino og Queen-filmen Bohemian Rhapsody.

Tronic

Medlem
28 Feb 2006
6.976
8
38
Riktig igjen.

Din tur.

Sent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk
OK vi forlater fuglelivet og kommer oss ned på bakken. Hos denne dyrearten forekommer det at hunnen spiser hannen etter sexakten. Albumet denne gang er en mental tilstand og låta er nok en gang noe elvegreier - men uten whisky nå.

Tronic

Medlem
28 Feb 2006
6.976
8
38
Det er fremdeles billetter igjen til bandets konsert i Syd-Amerika neste år. Her deltar også et annet legendarisk band.