Multikanals musikk

Espen-hj

Medlem
28 Nov 2009
3.408
0
0
Yes kommer også i ein sacd boks 4. septemter, med navnet High Vibration fra Warner Music Japan.

Litt usikker på om denne er multikanal då dei ikkje har vert rause med info om denne boksen

ROXY

Medlem
11 Nov 2004
5.055
0
36
Espen-hj skrev:
Yes kommer også i ein sacd boks 4. septemter, med navnet High Vibration fra Warner Music Japan.

Litt usikker på om denne er multikanal då dei ikkje har vert rause med info om denne boksen
Det er garantert ikke Steven Wilson sin 5.1 miks ++ på blu-ray.
Vil på det sterkeste anbefale interesserte å vente til 21.10 på denne.
Stewen Wilson vil som tidligere nevnt forsyne seg grovt av katalogene til Yes og XTC i tida framover.

fiske

Medlem
8 Sep 2009
174
0
16
Har akkurat mottatt Supertramp "Breakfast in America" på BluRay
Bestilt fra Amazon i UK.
Desverre bare stereo, men for en lyd :)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Har akkurat mottatt Supertramp "Breakfast in America" på BluRayBestilt fra Amazon i UK. Desverre bare stereo, men for en lyd :)
Ojsann - er det denne?
[FONT=.HelveticaNeueUI]http://www.blu-ray.com/movies/Supertramp-Breakfast-in-America-Blu-ray/71428/[/FONT]

ROXY

Medlem
11 Nov 2004
5.055
0
36
To stk multikanal er mottatt.
Jethro Tull - Benefit:
Bedre og mer distinkt lyd enn min CD-original. 5.1 miksinga er bra men på mitt anlegg blir det for mye lyd i bakkanalene. Dette kan være en justering av DTS signal på min prosessor.

XTC - Nonsuch:
Fantastisk klarhet, rom og dynamikk. Blu-Ray er - som jeg har hevdet tidligere - det beste formatet for de som vil ha musikken i best mulig kvalitet.
Hvis du ikke kjenner XTC fra før er min karakteristikk - intelligent pop/rock

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
12.048
114
63
Hva med Metallica Through the never, nydelig musikk og filmscener på kino....... Metallica/musikkfilm, dels film dels konsert...

Nemesis

Medlem
2 Feb 2004
1.843
3
38
62
avforum.no
Har også mottatt Benefit,men var litt skuffet over musikken.Men lyd og mix var bra.XTC venter jeg på.
De jeg har spillt mest den siste tiden er Dream Theater DVD-A og Van Morrison Moondance på BD A.Den ene helt ny utgivelse i 5.1 og den andre 5.1 remix
av ett 70' talls album.Denne mix'en var utført av Elliot Sheiner for 10 år siden,men har ikke blitt gitt ut før nå.

MVH

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
To stk multikanal er mottatt.
Jethro Tull - Benefit:
Bedre og mer distinkt lyd enn min CD-original. 5.1 miksinga er bra men på mitt anlegg blir det for mye lyd i bakkanalene. Dette kan være en justering av DTS signal på min prosessor.

XTC - Nonsuch:
Fantastisk klarhet, rom og dynamikk. Blu-Ray er - som jeg har hevdet tidligere - det beste formatet for de som vil ha musikken i best mulig kvalitet.
Hvis du ikke kjenner XTC fra før er min karakteristikk - intelligent pop/rock
Takker for at du holder tråden levende og begge er bestilt og har ankommet anlegget. Nå XTC, tidligere

Vedlegg

ROXY

Medlem
11 Nov 2004
5.055
0
36
Fint. Da slipper han forhåpentligvis gresskarhode.
Men han fyller femti år.
Sitat Wiki:
"Many believe "Peter Pumpkinhead" is a pseudonym for and refers to one of various historic figures such as John F. Kennedy, Jesus Christ, or John Lennon. However, the writer of the song, Andy Partridge, stated that he was not referring to any one being, but to such characters and their lives as a whole, namely that their mission to do good resulted in their death brought about by "government" figures."

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
...men jeg VIL ha Tormato på SACD multikanal, men bare den.......det går altså ikke???