Hva? er du imot hvalfangst?Supertramp skrev:Jeg vil ha mitt Yes favorittalbum, Tormato, på SACD multikanal, NÅ!!
Jeg har også fått Supertramp BD, og denne er nok helt klart den hyggeligste BluRay konserten dette året.Supertramp skrev:Neida, jeg er ikke imot hvalfangst hvis det er til mat.
"Intelligente mennesker spiser intelligente dyr"
mk4 skrev:Jeg har også fått Supertramp BD, og denne er nok helt klart den hyggeligste BluRay konserten dette året.
Veldig bra.
Håper denne blir mindre komprimert enn Moving Pictures på BD.ROXY skrev:Rush er et av de store bandene som virkelig satser på høykvalitets musikk i 5.1.
Denne kommer med både 24/96 PCM 5.1 og DTS Master Audio på BD
2112 - Deluxe Edition: Amazon.co.uk: Music
Men dog..... er ikke nødvendig.Supertramp skrev:Celebration Day, kanskje? Er jo både lyd og bilde, men dog....
Er denne ny?
Colosseum DVD : The Complete Reunion Concert - Music DVD - Colosseum DVD : The Complete Reunion Concert
mk4 skrev:Er det noen nye utgivelser som må bestilles før hjul ROXY?
Supertramp skrev:Celebration Day, kanskje? Er jo både lyd og bilde, men dog....
Er denne ny?
Colosseum DVD : The Complete Reunion Concert - Music DVD - Colosseum DVD : The Complete Reunion Concert
Hjertelig takk.ROXY skrev:Siden tråden er multikanals musikk vil jeg anbefale denne. Kommer under 200,- grensen.
http://www.amazon.co.uk/The-Best-Colosseum-DVD-AUDIO/dp/B00006IT6A
mk4 skrev:Noen her som kan spille av HD DVD?
Har et par feilbestillinger fra jeg var syk... (Whiskey på ballansenerven)
Cream og Allice Cooper
Jeg vet ROXY,jeg er så fryktelig fryktelig uheldig..ROXY skrev:Min gode mk4, du er en av mine få venner som har evnen til å slå opp gamle alkoholskader.