Multi-millionær

Burre

Medlem
20 Apr 2003
8.532
0
0
39
avforum.no
Legger denne her, siden det ikke har med Hifi å gjøre...

HAr prøvd å få tak i Brettspillet Multimillionær, men det er visst gått ut av produksjon.
Noen som har ett, og vil selge meg det?

Gorm

Administrator
13 Des 2002
39.972
30
48
51
Jessheim
Brettspill Burre???

Da skal du vel ha video overføring til storskjerm da? :wink:

Burre

Medlem
20 Apr 2003
8.532
0
0
39
avforum.no
eehhh.... Duh!
of course!!
har du det, eller kjenner du noen som jobber på Statoil?
Alle i Statoil fikk visst spillet i gave, eller no...

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.016
4
38
39
Er det et spill i samme stil som gode gamle Millionær..) :D:D

Mvh

AK

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.337
0
0
44
Her er info om spelet Burre sikler etter :lol:

Ser du lenger ned på siden så ser du at du er ikkje den einaste som jakter

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.016
4
38
39
Dette høres veldig interessant ut... Kanskje en ide å bytte ut RISK..?

Mvh

AK

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.337
0
0
44
Har vært i kontakt med www.brettspill.no :cry: Han sa at det var gått ut av produksjon pga. rettigheter blant anna. Han sa også at dei snart kom ut med ei side der du kunne sette opp ønske om å kjøpe brukt,kan jo hende du får napp da.

Du får gå inn på ein statoilstasjon og spørre om du får kjøpe det dei bak skranken fekk :wink:

Burre

Medlem
20 Apr 2003
8.532
0
0
39
avforum.no
La inn ønskes kjøpt på QXL.
Skrev også mail til adm. dir. hos damm, tviler på jeg får svar i det hele tatt, men...
dritt at det ikke fins noen gode bilder + spilleregler noe sted, da kunne man jo laget det selv... :?

TomH

Medlem
20 Jan 2004
3.134
0
36
40
Hei!

Jeg sitter og snikleser på avforum med kontoen til samboeren.. :wink:
I hylla mi ligger dette spillet, men jeg kan nok ikke tenke meg å selge deg... hehe.. Saken er at jeg savner reglene til spillet, de har jeg klart å rote bort... :mad: Er det noen jeg kan få en kopi av reglene hos? Hadde satt veldig pris på det...

Dersom du som etterspurte spillet ønsker å ta kopi av brettet mitt for å kunne lage et selv (dersom det ikke er å få tak i), så er du hjertelig velkommen til det! :)

Ser det er en liten stund siden noen skrev i tråden, men interessen er vel kanskje der fortsatt.. :wink:

Edit: Jeg fant reglene... http://www.brettspill.no/rules/multimillionær.rtf De ligger her.. De har regler til flere spill også.. http://www.brettspill.no/regler.asp

Hilsen Renate

WildRover

Medlem
19 Jan 2005
593
0
0
..

Har sett en del etter dette spillet selv! grrr.. har ikke funnet noe..

hvis du kommer over en butikk eller lignende.. så plis si fra :p
Det spillet ruler!

qxl er vell tingen egentlig ja..

Justin Case

Medlem
13 Aug 2003
586
0
0
Finans!

OT, men ett av de beste brettspill noensinne er FINANS. Andre her som har spilt det? Minner om monopol og millionær, men en av sidene på brettet er bank, hvor man kan få utbetalt utbytte på aksjer på gater man eier (og gater man ikke eier). Man kan også overta en gate ved å innkalle til generalforsamling.

Gav mye bedre dynamikk enn monopol og tilsvarende spill...

Bgullet

Medlem
1 Apr 2008
603
0
0
Om man har spillerbrettet og aksjene, er da spørsmålskortene og gatene som selges akkurat de samme som på det vanlige spillet millionær?

AV-Fallet

Medlem
19 Aug 2010
6.827
0
0
Jeg har dette spillet, men mangler planer om salg. Fantastisk spill. Spilte dette mye tidligere.