Mr_Stian sin kjellerkino. Nesten ferdig. Nye bilder.

Mr_Stian

Medlem
8 Aug 2012
489
0
0
Nå tror jeg du blander meg med en annen. Mange år siden jeg har hatt blå stasjonsvogn.

Takk for fine tilbakemeldinger. Setter pris på det! :)

Nabon

Medlem
22 Mar 2009
1.177
0
0
Hehe. Da blander jeg deg med en annen ja. :) Uansett; fin kino og det ser ut som om du har kontroll på bildetakingen også :)

Mr_Stian

Medlem
8 Aug 2012
489
0
0
Har ikke fått gjort så mye pga påsken, men fikk satt sammen 2 akustikkplater hvertfall. Fikk tatt noen dårlige mobilbilde. Fargen på platene er bedre når det ikke er så veldig lyst. Led stripsene som skal bak kommer på fredag så satser på at det er på plass i løpet av helgen! :)

Litt bilder:

Mr_Stian

Medlem
8 Aug 2012
489
0
0
Da har jeg fått koblet lys bak platene. Fikk bare tid til 2 av de i kveld, så resten får tas senere. Syns resultatet ble veldig bra! :) Har og fått samme lys under tv benken, men fikk ikke noe bilde av det. Har fått opp gardiner og nå så det nermer seg fort 100% ferdig (hvis man kan bli det).

Her er ett dårlig mobilbilde av de 2 platene med lys bak. :)

Mr_Stian

Medlem
8 Aug 2012
489
0
0
Da er endelig alle akustikkpanelene koblet og på plass. Alt av kabler er skjult og 100% ferdig. Holder nå på og sette opp iRule. Alt av IR øyer er satt opp og alt funker. Må bare få programmert alt.

Nå mangler bare litt maling enkelt plasser aå er jeg helt ferdig. Samt muligens ett tykt teppe på gulvet fremme.

Fant igjenn en Dali test CD som jeg fikk for ett års tid siden som jeg fikk testet litt i dag. Ble kanon fornøyd med lyden i stereo. Greier ikke helt og beskrive lyden, men syns alle instrumenter ble godt definerte, og god trøkk fra bassen. Utrolig godt fornøyd. Må få kjørt en kalibrering til da jeg har flyttet litt på ting siden sist kalibrering.

Ellers har jeg fått testet 3D på projektoren. Endelig har jeg funnet 3D som funker! Mye bedre enn noe jeg har sett på kino. Så sammys eventyr, så det kan nok ha noe med filmen og gjøre. Fantastiske effekter og endelig noe som beveger seg ut av skjermen og ikke bare gir dybde. Er ellers utrolig fornøyd med projektoren. Og det helt uten og kalibrert den enda.

Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder i morgen av hvordan resultatet er blitt! :)

Mr_Stian

Medlem
8 Aug 2012
489
0
0
Da har jeg fått tatt litt kjappe bilder. Ikke helt fornøyd men var det jeg orket og få til i dag. Har begynt og sette opp ett micro saltvansakvariet. Skal bli spennende og få på plass.

Her er noen bilder av kjelleren. Er så og si 100% ferdig nå...

Nabon

Medlem
22 Mar 2009
1.177
0
0
Meget lekkert! Liker forøvrig samlingen din på hylla. Mye god underholdning i byggingen av bussen vil jeg tro ;)

Mr_Stian

Medlem
8 Aug 2012
489
0
0
Nabon skrev:
Meget lekkert! Liker forøvrig samlingen din på hylla. Mye god underholdning i byggingen av bussen vil jeg tro ;)
Hehe. Mye morro og bygge alle! :) Gravemaskinen var den kuleste så langt.

Kvindølen

Medlem
6 Des 2007
968
0
0
MEGET lekkert! :D

Likte de ledlysene bak rammene,og kan tenke meg de ser enda bedre ut i virkeligheten?