Monster ball

Shyfer

Medlem
15 Apr 2003
555
0
0
Denne filmen følger med månedens DVD&Hjemmekino.
Og skildrer hvordan en hendelse i livet kan forandre ditt syn på så mangt.
Filmen viser på en imponerende måte hvordan holdninger og arbeid går i arv,men i det hele har den også en dypere mening.Se filmen!
Hvis du ikke liker DVD&hjemmekino foreslår jeg du kjøper det uansett denne måneden,filmen er verd prisen alene! :D

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.337
0
0
44
Det er mulig å få kjøpt tomme dvd-cover (meiner eg har sett det ein plass), så kan du laste ned og printe ut front/bakside og legge i :)

audunth

Medlem
9 Jun 2003
4.048
0
36
Hva slags ekstramateriale er det på den som følger med DVD&Hjemmekino?

-Audun

Zamot

Medlem
27 Mar 2003
2.508
0
0
Litt langtekkelig og kanskje litt kjedelig for noen, men jeg synes det var en bra film, som var litt annerledes og mer alvorlig enn de fleste andre filmer nå for tiden. Verdt å se, men vil du kun bli "underholdt" så se en typisk amerikansk actionfilm eller tegnefilm eller romantisk-komedie...

Nito

Medlem
26 Mai 2003
1.175
0
0
Jeg syntes filmen var veldig bra, men slutten syntes jeg var litt brå.

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
Nito skrev:
Jeg syntes filmen var veldig bra, men slutten syntes jeg var litt brå.
Jeg synes slutten var overraskende. Kall den gjerne brå. Men slutten var det som gjorde filmen glimrende. Klisjeen ville ha vært mer drama og hjerte-smerte, men den overraskende stillferdige slutten hevet etter min mening filmen flere hakk. En tankeinspirerende film for voksne av begge kjønn.

Dobermann

Medlem
16 Jun 2003
1.275
0
0
Jeg syns filmen var meget bra. Ikke noe typisk Hollywood-prosjekt nei. Jeg gir filmen terningkast 5 :p

Prec

Medlem
23 Mai 2003
1.221
0
0
www.cripos.com
Bare for å nevne det, men coverene jeg har kjøpt fra Clas Olson har et litt slapt yttercover. Plasten er bølgete, og coveret er 1 cm bredere enn et vanlig cover.

Spectre

Medlem
31 Okt 2003
2.658
0
0
Prec skrev:
Bare for å nevne det, men coverene jeg har kjøpt fra Clas Olson har et litt slapt yttercover. Plasten er bølgete, og coveret er 1 cm bredere enn et vanlig cover.
Coverne på Smart Club er fine, riktig størrelse, passe stramme og plass til 2 dvd plater også.

BB

buril2000

Medlem
15 Sep 2004
5.270
0
0
38
Jeg likte monsters ball, og det var ikke bare pga den kvinnelige hovedrolleinnehaveren :D
Terning: 5

keysersoze

Medlem
14 Mai 2004
1.701
0
0
det er stygt å si det, men makan til deprimerende film skal man lete lenge etter. ble i dårlig humør etter jeg så filmen. :cry:

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.892
13
38
keysersoze skrev:
det er stygt å si det, men makan til deprimerende film skal man lete lenge etter. ble i dårlig humør etter jeg så filmen. :cry:
Samme her, men filmen er bra genial. Informativ "alla" livet.