Appinnholdets ikon

Mitt hjemmekinoanlegg

Administrator

Administrator
31 Des 2000
217
3
18
www.avforum.no
Vi har koblet denne tråden til presentasjonen din på minHjemmekino nå @Zleepyme, og du kan enkelt også koble den av selv om du ikke ønsker denne koblingen. Koblingen gjør at all diskusjon i denne tråden blir vist under presentasjonen din og vice versa, så den er absolutt anbefalt! :)

americanFord

Medlem
13 Aug 2009
4.363
26
48
Grattis med egen tråd! Ser du har mer utfylt informasjon på "Minhjemmekino", men kjekt med en tråd en kan komme med oppdateringer og status på eventuelle oppgradering etc :)

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Hei igjen, du snakka litt om evt oppgraderinger med en amp, når jeg hadde mentor 8 så kjørte jeg på parasound sin nc2250. Denne har blitt oppgradert til V2 som er sterkere og bedre. Kanskje noe å teste i oppsettet ditt? Dette er 2 kanals riktignok men tanken er å gi høyttalerne mere strøm. :)

Dette kan få sving på frontene dine, ellers kan kanskje rotel sine flerkanalsforsterkere være noe å sjekke ut.

Zleepyme

Medlem
15 Mar 2007
3.744
7
38
Mo i Rana
Takk for tips :)

Har hørt mye bra om begge. Føler jeg har nok strøm til frontene med de to Nad blokkene jeg har. Problemet er at senterkanalen ikke helt får futten den fortjener. Utfordringen er å få noe til å passe inn i stereobenken da plass er en avgjørende faktor. Rotelen blir rett og slett for massiv. Oppgraderingsspøkelset er uansett satt på hold en stund da planen er komme meg ut av leiemarkedet, og lyden er bra slik den er. men hører det uler av og til ;)

• Like
Reactions: Roger Waters

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Jeg kom over denne saken på Finn i dag, dette er en morsom kandidat selvom den kan være litt massiv. Her skal høyttalerne dine få litt å bryne seg på. :)

• Like
Reactions: Zleepyme

Zleepyme

Medlem
15 Mar 2007
3.744
7
38
Mo i Rana
Jeg kom over denne saken på Finn i dag, dette er en morsom kandidat selvom den kan være litt massiv. Her skal høyttalerne dine få litt å bryne seg på. :)
Ja, den hadde helt sikkert vært super! :) Skal prøve å stenge oppgraderingsspøkelset på gangen en stund til da jeg ikke har noe perfekt sted å bygge ut. Får knapt nok brukt oppsettet slik jeg har det idag :) Men hørt mye bra om Parasound . Et godt alternativ når jeg engang får dedikert rom til hjemmekinoen :)