Mitt anlegg

tan

Medlem
3 Jul 2003
85
0
0
Jeg har:

Infocus 4805, med Tuppelur lerret
Philips 42" plasma (1. gen)
JVC video
Meridian 800 Pre (ved cd lytting) /CD/DVD
Yamaha 630
DP 5.52H
Gradient Revolution MKII
JmLab Subutopia II
Proac Response 1s
Aavik rack
Ladac Isotrafo (100va og 2000va)
XBox
Div kabler, BTK SC, Harm. Tech, Monster +div

Jeg er i det store og hele fornøyd, spesielt etter at jeg fikk Gradient i hus. Den største investeringen vil vel bli større stue, 25 kvadrat er litt lite :D

Nito

Medlem
26 Mai 2003
1.175
0
0
Kjempeanlegg! Dette anlegget virker overbevisende. Tenker den sub'en er brutal.

tan

Medlem
3 Jul 2003
85
0
0
Jeg er kjempefornøyd med den. Den er veldig artikulert, samt at den kan gjøre livet kjipt for naboene i hele blokka (jeg bor midt i...)

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.888
10
38
Meget bra komponent liste du har der. Den sub`en er berre so "porr" :D

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.888
10
38
Flotte bilder. Du har nåken flotte "møbler" der. Blant anna i pianolakk. :D

Bidda

Medlem
9 Jan 2004
9.035
0
0
www.lesjo.net
Heisann :shock:

Tror kona hadde flytta hvis et så gedigent anlegg ble innkjøpt :lol:

I hvertfall måtte jeg tørke støv og vaske gulvet rundt det selv, men det kunne jeg selvsagt ha gjordt.......... ble litt missunelig :oops:

Bidda

Atano

Medlem
24 Des 2003
1.116
0
0
Og du bor i blokk? Wow, jeg hadde blitt kasta ut bare naboene hadde sett den suben... Får du aldri klager?

Gromt anlegg!!

Edit: Hvor gammel er den Plasmatv'n, og synes du den funker bra?

tan

Medlem
3 Jul 2003
85
0
0
Atano skrev:
Og du bor i blokk? Wow, jeg hadde blitt kasta ut bare naboene hadde sett den suben... Får du aldri klager?

Gromt anlegg!!

Edit: Hvor gammel er den Plasmatv'n, og synes du den funker bra?
Nei, det har gått greit. Hadde en fest en gang, møtte naboen i gangen et par uker senere - hun sa hun også likte Crashtest Dummies (ble vel spilt litt høyt med den plata :D ) Er vel viktig å ha naboer med samme musikksmak.

Men på enkelte DTS lydspor, så er det helt utrolig at ikke flere klager...

Den er vel 3-4 år gammel. Denne har ikke innebygget tuner, så jeg bruker vhs på tv signal. Kvaliteten er vel så som så... På analoge sendinger så er det tilfredstillende, med på DVD så har jeg sett bedre - den sliter med nyanser i sort; men dette er en kjensgjerning på tidligere generasjon plasma.

tan

Medlem
3 Jul 2003
85
0
0
Takk for det! Det har vært en lang vei å gå, har tross alt saumfart bruktsider i snart 15 år :D