Mistet noen bokmerker

mrs.robinson

Medlem
10 Des 2008
72
0
0
Sliter med å finne igjen en kino som var omtalt på "minhjemmekino".
VAr ennordmann bosatt i sverige husker jeg. Ikke dedikert kino. Også var det bilder av an svær Audi mener jeg. Meget smakfullt oppsett.

Noen som kan hjelpe meg med en link?

mrs.robinson

Medlem
10 Des 2008
72
0
0
Takk helt rett.

Vet ikke om jeg har oversett noe vesentlig eller om det virkelig er meningen at det skal være umulig å navigere blant presentasjonene av hjemmekinoer?

Ikke kan man sortere på kategori eller andre smarte valg. Man ender opp med ja var det 2000+ forskjellige presentasjoner. Er jo ingen som orker bla seg gjennom noe slikt for å finne det en søker.

elektriker

Medlem
2 Jan 2011
57
0
0
mrs.robinson skrev:
Takk helt rett.

Vet ikke om jeg har oversett noe vesentlig eller om det virkelig er meningen at det skal være umulig å navigere blant presentasjonene av hjemmekinoer?

Ikke kan man sortere på kategori eller andre smarte valg. Man ender opp med ja var det 2000+ forskjellige presentasjoner. Er jo ingen som orker bla seg gjennom noe slikt for å finne det en søker.
samtidig burde det vært mulig å trykke på -alle- knappen for å lese tråden i sin helhet istede for å sitte å bla mellom mange sider:/

Michaelsand

Medlem
28 Apr 2006
2.709
0
0
42
For de som bruker FireFox, så har du noe som hette MozBackUp, den tar vare på passord, bokmerker og masse annet.