Miniscart, scartadapter til Philips TV

Solgaard

Medlem
5 Sep 2016
57
0
0
Hei.
Jeg har en Philips 42pfl4047t, som jeg skal spille Wii på.
Det er ingen vanlig scart inngang på tv’n, bare en liten mini scart inngang. Jeg kjøpte en overgang som er til Samsung. Jeg trodde de passet om hverandre. Så feil kan jeg ta.
Det jeg lurer på nå er om det er noen som vet hvordan adapter jeg mener, og vet hvor jeg kan få tak i en slik?

Vedlegg

Gratulerer

Medlem
31 Okt 2006
5.345
0
36
Det der er nok en egen Philips-plugg, og det fulgte med en kabel med hun-scart i den andre enden. Men har du ikke komponentinnganger på TV-en? Du vil få mye bedre bilde fra Wii-en med komponentkabler.

Solgaard

Medlem
5 Sep 2016
57
0
0
Hei, du.

Takk for svar.

Det var nok med en slik kobling som du nevner, men den finner jeg ikke.
Jeg sender ved bilde av andre tilkoblingsmuligheter, foruten hdmi og USB.
Jeg vet ikke hva slags tilkoblinger dette er.

Vet du hvor jeg kan få tak i en slik adapter? Jeg søker, men finner bare en type som passer til Samsung. Den kjøpte jeg, men passer ikke.

Vedlegg

Gratulerer

Medlem
31 Okt 2006
5.345
0
36
Hm. Det der er komponentinnganger, men igjen med en spesialversjon til den TV-en. Det ser ut som kombinerte lydinnganger/utganger og komponentinnganger, med minijackplugger, i stedet for RCA-plugger. Jeg tror du må kontakte en butikk som selger Philips-TV-er, eller se i manualen hva de spesialkablene heter, og lete etter dem på ebay. Du må forresten også kjøpe komponentkabler til Wii, hvis du ønsker å bruke dem.

Lykke til!