Min "stuekino"

JayTee

Medlem
16 Sep 2003
108
0
0
Min lille stuekino består av følgende...

TV: Sony KV36FS70
DVD: Sony DVP-S7700
Receiver: Sony STR DB940
FRONT: Acoustic Energy Aegis Three
CENTER: Acoustic Energy 107C
BAK: Acoustic Energy Aegis One
SUB: Klipsch KSW12 (12") aktiv

Projector: Sony VPL-VW10HT
Lerret Projecta proscreen 240 cm 16:9

Satelittuner: Topfield TF5000 PVR :D:D
Universal remote: Sony RM2100

HTPC: Egenprodusert..

Jeg er kjempefornøyd med alt, men tror jeg hadde oppnådd en viss forbedring med en Progressiv Scan DVD spiller.

JT

NB. Skal legge ut noen bilder senere.

cdrom

Medlem
22 Sep 2003
2.673
0
0
Fin kino det der. Det er veldig greit å ha all elektronikk fra samme merke ikkesant? (kjører faktisk bare sony selv også).
Btw. Den tvn var ikke billig, hvorfor har du en så stor tv når du har projektor?

Rusty

Medlem
13 Des 2002
8.645
0
0
Bra utstyr :) gleder meg til å få sett noen bilder av hjemmekinoen din.

Neonsun

Medlem
30 Apr 2003
1.279
0
0
41
Hvordan er Aegis-serien til AE? Har lurt litt på dem ei stund som alternativ til B&W'ene jeg har nå, de har fått utrolig gode tester i What Hifi? men jeg har aldri fått dratt ræva ned til Rolfs for å høre sjøl.. Hva er styrker og (eventuelle) svakheter?

Dolbytor

Medlem
21 Aug 2003
6.561
0
0
Blir nesten litt nostalgisk ang. proj'en din. Solgte en sånn en i vår og da hadde jeg hatt den i nesten 3 år (uten tvil rekord). Solgte den og kjøpte en VW11 brukt, men forskjellene her var så små at det ikke er verdt det. Syns t.o.m. at videoprosessoren i VW10 var bedre enn i VW11'en

JayTee

Medlem
16 Sep 2003
108
0
0
Neonsun skrev:
Hvordan er Aegis-serien til AE? Har lurt litt på dem ei stund som alternativ til B&W'ene jeg har nå, de har fått utrolig gode tester i What Hifi? men jeg har aldri fått dratt ræva ned til Rolfs for å høre sjøl.. Hva er styrker og (eventuelle) svakheter?
Jeg er jevnt over godt fornøyd med høyttalerne.
Kjøpte opprinnelig Aegis 2 som fronthøyttalere og Aegis Center, men disse ble litt for "tamme", så jeg fikk byttet til Aegis 3 og 107C center ( i tillegg byttet jeg fra 10" til 12" sub)

JT

JayTee

Medlem
16 Sep 2003
108
0
0
Dolbytor skrev:
Blir nesten litt nostalgisk ang. proj'en din. Solgte en sånn en i vår og da hadde jeg hatt den i nesten 3 år (uten tvil rekord). Solgte den og kjøpte en VW11 brukt, men forskjellene her var så små at det ikke er verdt det. Syns t.o.m. at videoprosessoren i VW10 var bedre enn i VW11'en
Nå da ? Har du fremdeles VW11 eller har du funnet en bedre ?
I så fall hvilken ?

JT

Dolbytor

Medlem
21 Aug 2003
6.561
0
0
Hadde bare VW 11'en i 3-4 måneder. Kjøpte en Infocus SP 7200 for ca. 3 uker siden. Var veldig fornøyd med VW 10. Selv om spec's og forståsegpåere sier at denne proj'en er avlegs så skal du godt opp i pris for å kunne si at der er VELDIG stor forskjell (litt smakssak selvfølgelig) 8) . Jeg syns i alle fall at det sjelden blir mye forskjell ved å bare legge litt ekstra penger på bordet :cry: