Min lille hjemmekino

THX-MaN

Medlem
3 Jul 2003
54
0
0
Vel, her er mitt utvalg...

TV: Thomson Scenium 61"
AV: Pioneer VSA-AX10i-S
DVD: Pioneer DV757Ai
Front: JBL E90
Senter: JBL EC25
Surround: JBL E10
Sub: Yamaha YSY-SW1500
Audiokabel: Ultra Series THX 1000 Speaker Cable
Videokabel: Ultra Series THX 1000 SCART RGB Video Cable
Digitalkabel: Ultra Series THX 1000 Digital Coaxial Interconnect
Subkabel: Ultra Series THX 1000 Subwoofer Interconnect

Det er det jeg har til nå. Har planer om å skaffe meg HTPC, men vet ikke så mye om det. Noen som kan hjelpe? Har tenkt å skifte til JBL E100 når de kommer. Ellers er jeg strålende fornøyd med Pioneer'en og sub'en rister det stakkers gamle huset vårt fra hverandre 8)

Ak

Administrator
11 Des 2002
38.947
4
38
39
Kjempe fint anlegg.....

Ang. HTPC bør du kikke litt i HTPC forumet... der står det ganske mye nyttig.

Mvh

AK

Pirken

Medlem
8 Aug 2003
438
0
0
42
thomson

Har de kommet med 61 " ?
hm trodde mitt 52" var det største de hadde.

Lenge siden det er kommet og hvordan ligger det i pris ?

THX-MaN

Medlem
3 Jul 2003
54
0
0
Ja, de har faktisk kommet med 65" også, men ikke i Norge så vidt meg bekjent. Kjøpte min TV før sommeren hos HiFi klubben. Kostet meg 31990 kroner, men det koster vel egentlig 34998 kroner.

oyvindherman

Medlem
4 Mar 2003
738
0
0
Er dere fornøyd med tv'ene deres? Vurderte sterkt å kjøpe et slikt, men endte opp med en projektor i stedet for. Det som stoppet meg fra tv-handelen var at man måtte sitte i en viss vinkel for å få bra bilde på disse tv'ene. Kanskje ikke noe problem hvis man har et dedikert hjemmekinorom, men i min hverdagsstue ble det ikke bra nok.

THX-MaN

Medlem
3 Jul 2003
54
0
0
Jeg er strålende fornøyd med mitt TV. Farge og sortnivå er etter min menig utrolig bra. Jeg sitter rett på TV'en med 3 meter avstand så jeg slipper å tenke på vinkel...dessuten er det en nytelse å se på TV i dagslys uten at det blir sort. Jeg kommer nok til å kjøpe meg en proj, men skal beholde TV'et til hverdagsbruk...

Pirken

Medlem
8 Aug 2003
438
0
0
42
er også kjempe fornøyd med min tv.
Sitter rundt 4 meter vekke fra den. eneste jeg har som en liten negertiv ting er at jeg har et akvarium bak sofaen der jeg sitter og dette skinner igjen i tven vist lyset er på i det. Ellers er jeg storfornøyd med både farger og oppløsningen på det.

Pirken

Medlem
8 Aug 2003
438
0
0
42
51 "

Prisen på mitt TV var også 34.990 for 51 tommer. Stemmer det !

ser at de er kommet med de andre nå helt i det siste.

Men tror jeg skal glemme dette.. Det får bli prosjektor istedet !

Men jeg også kommer til å beholde tven i tilegg !