Min dynamiske kino.

jan.ultra2

Medlem
5 Mar 2019
5
5
3
Hallo folkens..

Legger ut litt om min kino som jeg har hatt en stund...

Den består av et fullt ultra2 - sett fra klipsch, for de av dere som kjenner det. Videre har jeg en prossessor fra marantz ( av8802a ), en 3 kanaler fra EC og en 2 kanaler fra EC.....videre har jeg en uhd 205 fra oppo, og en prosjektor fra jvc ( x70 ).
Alle kabler er fra nordost og supra, videre er det en egen strøm-kurs til kinoen...
Bruker også et lerret fra Odeo, tror det heter det....2.35 format. 2.20 breit.
Ellers har vel kinoen gått så og si hver dag hele året, så det har godt med fartstid kan du vel si....spesielt høytalerene er vel ikke til å kjenne igjen etter sammenhengene spilling gjennom et par år.
Ellers er vel rommet ca. 20 kv. litt galskap kanskje med tanke på ulta2 oppsettet fra kl.
Men jeg må si at naboene er jo veldig tolerange, ellers er de vel døve alle mann...hehe.
Må vel si at etter denne tiden, så spiller de musikk med stor overbevisning må jeg si...for kke å snakke om film da, blir vel litt skjelven av og til når jeg lytter til det.
Litt om senter: Den er jo som frontene helt lik..har prøvd å ha den litt lavere mot golvet på en måte, men det var ikke noe bra, vokaler ble litt ute av fokus på en måte, men det var først da jeg fikk den på linje med de to andre at alt stemte...vokaler og andre ting ble bare helt
overbevisende bra, ( vertfall i min stue ).....

Vedlegg

Sist redigert:

PureHifi

Medlem
15 Aug 2011
1.084
45
48
hvor mange kanaler kjører du? flere bilder av rommet? kjører ultra 2 i min kino også, enda ikke helt ferdig bygget, så har enn så lenge kun fått testet i stereo. men stor tro på filmlyden vil bli bra:)

jan.ultra2

Medlem
5 Mar 2019
5
5
3
Hei...kjøre foreløpig 5.2 , tror ikke stuen min vil klare det....savner egentlig ikke noe mer.
Prøvde å legge ut noen flere bilder men overføringen er det noe rart med, kommer litt senere håper jeg....jan