Metallica Er Ute På Spotify!!!!!! :d

ntd12tannoy

Medlem
11 Aug 2011
4.011
0
0
partyboynr1 skrev:
ENDELIG!!!
Dette var gode nyheter! :)

Såså, det kommer mer nyheter for de som som liker mer som AC/DC. Har hørt at AC/DC også kommer på spotify engang i løpet av desember-måneden :)

Skalle

Medlem
26 Apr 2008
20.014
0
0
46
lowland skrev:
Dette var den beste nyheten jeg har fått hele uka :D Klart man har Metallica på cd, men dette betyr at jeg kan spille Metallica uansett hvilken fest jeg er på :D
Det er det beste med å ikke ha spotify tilkoblet anlegget. Det kan ikke komme en kødd å spille gangam style på fest. Godt å være kongen av fjernkontrollen:twisted:

Hybris

Medlem
24 Okt 2003
11.298
0
36
shakudu skrev:
Noen som har sjekket lydkvaliteten på Death Magnetic?
Mitt inntrykk er faktisk at det er mindre kompresjon enn på CD-utgivelsen, noen som kan verifisere?

Hybris

Medlem
24 Okt 2003
11.298
0
36
Hybris skrev:
Mitt inntrykk er faktisk at det er mindre kompresjon enn på CD-utgivelsen, noen som kan verifisere?
Etter å ha hørt på den en gang til i hodetelefoner er jeg mer skeptisk, dette høres komprimert og flatt ut her også, så er antagelig samme utgivelsen. :-/

Probie

Medlem
21 Feb 2008
2.709
0
0
26
@Supertramp; hvor er det mulig å få tak i GH3-sporene? Unntatt å kjøpe spillet da ;)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
21.993
7
38
Probie skrev:
@Supertramp; hvor er det mulig å få tak i GH3-sporene? Unntatt å kjøpe spillet da ;)
Akkurat for dette albumet, som jeg anser å være et ran for de som kjøper originalalbumet pga den elendige lyden, har jeg ingen skrupler med å si at du finner GH3 versjonen på "tvilsomme" nedlastningssider.

At man laster ned en mye bedre versjon "ulovlig" dersom man allerede har betalt for en "lovlig" versjon av samme produkt, har jeg ingen problemer med.

Så du må nok bare bruke kreativiteten :)

artur79

Medlem
17 Apr 2007
1.889
0
0
Hybris skrev:
Lytt til eksempelvis "The day that never comes". Samme som på CD. Kan ikke komme på mer komprimert sang enn denne.

thohaug

Medlem
11 Jan 2011
2.072
0
0
Supertramp skrev:
Til det albumet bruker man Guitar Hero III versjonen :)

DR Database

Originalen er slik:
DR Database

GRUSOMT
Helt enig der. Var en tid jeg spilte Guitar hero 3 veldig mye, og man legger godt merke til at den er bedre der.
Godt å se jeg ikke er den eneste som har gjort dette 8)