Merker på rammelerret

JWH

Medlem
14 Nov 2012
21
0
0
Hei.

Jeg har gått til innkjøp av projektor og et invideo rammelerret, kjøpt her på AVshop. Jeg har vært veldig fornøyd, men de siste ukene har jeg registrert noen merker eller striper på lerretet, spesielt når projektoren viser lyse områder. Det er ikke veldig synlig når projektoren er av, men det ikke tvil om at det er på lerretet. Stripene er ikke rette, de kan være buet. For meg kan det virke som møkk, men jeg er veldig usikker. Går det an å vaske bort? Hva skal jeg eventuelt bruke? Er det noe annet jeg kan gjøre for å få dette bort? Det er fryktelig irriterende...

Legger ved et lite bilde som viser litt av hva jeg mener. Har økt litt kontrast på bildet så det gjenspeiler ikke farger naturlig bare så det er sagt :)

mvh
Jørn W.

Vedlegg

Gorm

Administrator
13 Des 2002
42.469
22
38
51
Jessheim
Ser nesten ut som en skade, eller forskjell i tykkelse på dukmaterialet?

Diskusjonen om forskjellen på Adeo og Invideo har pågått lenge på AVforum, og mange hevder de er identiske. I følge Adeo gruppen er vel forskjellen lavere kvalitetskrav på Invideo (er jo derfor de er billigere), og kanskje slikt som dette er en av konsekvensene?

Ta det opp med butikken der du har kjøpt det, og send dem bildet du har postet her.