Max

kissarmy

Medlem
18 Okt 2008
177
0
0
Fra første mai utvider CD kanaltilbudet med tre nye HD-kanaler; Eurosport 2 HD, MAX HD og Travel Channel HD.

OleM

Medlem
26 Jul 2003
12.289
0
0
Mer HD er tingen. Personlig ser jeg nesten aldri annet enn på HD-kanaler lenger.

Men hvorfor kan ikke CD ha en kanalliste for sine HD-tunere hvor HD-kanalene ligger først slik Viasat har? Det er jo helt tullete at NRK1 i SD ligger på kanalplass 1 og NRK1 HD ligger på kanalplass 22...

Man kan lage favorittlister med egen rekkefølge.
Men hvis jeg ber min kjære ta opp noe for meg når jeg ikke er hjemme, kan du banne på at det er SD kanalene det blir tatt opp fra...

Her er Viasat bedre enn CD. De har HD-kanalene først i lista.

wilka

Medlem
8 Feb 2010
21
0
0
hd

OleM skrev:
Mer HD er tingen. Personlig ser jeg nesten aldri annet enn på HD-kanaler lenger.

Men hvorfor kan ikke CD ha en kanalliste for sine HD-tunere hvor HD-kanalene ligger først slik Viasat har? Det er jo helt tullete at NRK1 i SD ligger på kanalplass 1 og NRK1 HD ligger på kanalplass 22...

Man kan lage favorittlister med egen rekkefølge.
Men hvis jeg ber min kjære ta opp noe for meg når jeg ikke er hjemme, kan du banne på at det er SD kanalene det blir tatt opp fra...

Her er Viasat bedre enn CD. De har HD-kanalene først i lista.
viasat er ikke best ,er ikke i nærheten av hd kvalitet.canal digital sine hd kanaler har et mye bedre billede,spiller ingen rolle om via jør det.for sd kanalene til cd er omtrent det samme kval som via hd.

digitech

Medlem
13 Feb 2007
2.973
0
0
wilka skrev:
viasat er ikke best ,er ikke i nærheten av hd kvalitet.canal digital sine hd kanaler har et mye bedre billede,spiller ingen rolle om via jør det.for sd kanalene til cd er omtrent det samme kval som via hd.
Helt enig , at de kaller møkka boksene sine for HDTV mottakere er det en stoooor vits. Har noen funnet foresten hvilken bitrate benytter Viasat ?
Jeg har ikke funnet noe måte å avlese verdiene på min Pace Twin HD .

OleM

Medlem
26 Jul 2003
12.289
0
0
wilka skrev:
digitech skrev:
Helt enig , at de kaller møkka boksene sine for HDTV mottakere er det en stoooor vits. Har noen funnet foresten hvilken bitrate benytter Viasat ?
Jeg har ikke funnet noe måte å avlese verdiene på min Pace Twin HD .
Vel, jeg skrev ingenting om billedkvalitet.. Men det sagt vil jeg likevel hevde det er totalt bs dere kommer med. Greit nok at Viasat nok har knepet inn litt på bitraten. Men deres HD-kanaler ser fortsatt bra ut. Det blir bare tullete og useriøst å hevde at Viasats HD-kanaler har omtrent samme billedkvalitet som CDs SD-kanaler... :roll: