Lydisolere vanlig innedør.

Espen84

Medlem
17 Sep 2009
2.762
0
0
Branndør/lyddør er vel det beste.. Hadde jeg kommet over en veldig billig en i nærheten så hadde jeg slått til. Men jeg har allerede døra jeg skal bruke.. Mest pga økonomi.

Espen84

Medlem
17 Sep 2009
2.762
0
0
Da var dør og vegg på plass!! I tilegg til pakning mellom dørblad og karm, ble det fuget godt i mellom karm og vegg som dere sa. La også på en gipsplate på selve døra!! Er meget godt fornøyd med resultatet!! Takk for hjelpa folens..

Vedlegg

Ullaen

Medlem
18 Feb 2008
192
0
16
Espen84 skrev:
Da var dør og vegg på plass!! I tilegg til pakning mellom dørblad og karm, ble det fuget godt i mellom karm og vegg som dere sa. La også på en gipsplate på selve døra!! Er meget godt fornøyd med resultatet!! Takk for hjelpa folens..
pakning mellom dørblad og karm...hvor fikk du kjøpt disse?? claseren??

Espen84

Medlem
17 Sep 2009
2.762
0
0
Ullaen skrev:
pakning mellom dørblad og karm...hvor fikk du kjøpt disse?? claseren??
Ja, jeg kjøpte på clasern... kjøpte også en fra 3M på coop bygg som jeg brukte på en annen dør. Dem ser helt like ut og oppfører seg helt likt!! Bare meter prisen som er veldig forskjellig=)

Ullaen

Medlem
18 Feb 2008
192
0
16
Espen84 skrev:
Ja, jeg kjøpte på clasern... kjøpte også en fra 3M på coop bygg som jeg brukte på en annen dør. Dem ser helt like ut og oppfører seg helt likt!! Bare meter prisen som er veldig forskjellig=)
Stemmer...

Er det lim på disse eller er det noe du ordner med selv?