Logitech Harmony One

cognito

Medlem
4 Jan 2007
1.138
0
36
Fikk min idag, har foreløpig bare lagt inn noen hurtige funksjoner. Merker at små ting som volum kontroll på min eltax reciever er alt for træg/sløv. Og mute funker ikke ennå. Og noe annet småtteri. Men det kommer seg.

Men det som virkelig ble problematisk var å stye macbooken min, går ut ifra ingen har prøvd å få denne til å erstatte apple remote?

Wes

Medlem
4 Apr 2003
426
0
16
Sagem ITD91HD (Rikstv)

Har akkurat plukket opp en One, og liker den meget godt så langt. Jeg har dog ett problem med selve oppstarten (og avskruing) av rikstv dekoderen (Sagem). Den slår seg ikke på automatisk slik den burde:( Trykker jeg "Help" vil boksen skru seg på etter 2-3 forsøk.

Noen tips til hva jeg kan endre for å få dette i orden?

Dekoderen fungerer forøvrig ellers helt ok med One :)

- Wes

Msport

Medlem
7 Mar 2006
8.109
0
36
44
glx-rider skrev:
Hva er mulighetene for One og PS3? Like umulig som 525?
Du for vel en slik liten ir-"drul" som du putter i usb porten. Vet noen har gjort det her inne - bla AndreWerdenskrieg mener jeg har det.

csharp

Medlem
19 Mar 2007
383
2
18
Trøbbel med Harmony One

Hei!

Var og kjøpte denne kontrollen i dag, og synes den virker spennende.

Sliter imidlertid med å få kontrollert Get- digitalboksen (ikke HD PVR) når jeg har valgt "Watch TV".

Jeg får valgt kanal vha talltastene, og kan få opp en kanalliste/favorittliste ved å trykke på Guide-knappen. Jeg får imidlertid ikke byttet kanal ved å trykke Ch Up/Down knappen slik jeg ønsker. Dersom jeg velger Get-boksen under Devices, så funker også dette som det skal.

Virker som det er noe krøll ifm "Watch TV", som jeg også sliter med å forandre navn på - når jeg skal skrive i feltet skjer det ingenting, det virker å være blokkert/låst.

Noen som har noen tips til disse to problemene?

På forhånd takk!

Torro

Medlem
28 Jan 2005
1.101
0
0
Fireblade skrev:
Hei
Ser det er komt en ny logitech Harmony one +
For noen dager siden var begge på sidene til logitech, nå er den gamle fjernet.
Noen som har fått med seg forskjellen på disse? Utenom prisen som er et par hundre kroner mer.

Den burde vel heller hete One - ifølge denne beskrivelsen: "The One Plus is apparently programmed via the myharmony.com website, hence it has about half the functionality of the One (no sequences, limited number of activities, no way to adjust delays or repeats, no way to add additional commands to activities, etc.). This is just another step in logitech's attempt to streamline their software and dumb down the whole product line. I'd hang on to those old models as long as possible because harmony has completely abandoned their advanced users and cater only to novices now."