Logitech Harmony One

tor rasmussen

Medlem
4 Des 2003
10.246
2
38
Takker for svarene folkens.

1. Flytte rekkefølgen på komponenter.
(Den klarer jeg bare ikke. Uansett hva jeg prøver, så er de i en ulogisk, ualfabetisk rekkefølge.)

2. Slette sequences. Takk for svaret.
(Skjønner ikke hvordan jeg ikke har sett den knappen :confused: )

3. Power On/off.
(Her blir løsningen min å bruke knappen nede til venstre "+" som min personlige On/off.
Ser at den sjelden har en funksjon på de komponentene jeg har.)

brage

Medlem
17 Mai 2005
847
0
0
Blacksmit skrev:
Kan du da forklare dette regnestykket som er på orderen min hos meeter.no

Produktnavn Antall På lager På lager/
ETA Pris Totalt

LOGITECH Harmony One Advanced Remote (915-000036) 1
15.02.2008
1 054,- 1 054,-

Frakt: Posten - new Servicepakke 129,-

Totalt (inkl. mva): 1 183,-

Herav MVA: 237,-

Håper for din del at du får igjennom kjøpet ditt i så fall, for dette er veldig feil pris. Hvis du sjekker siden nå, så er prisen en helt annen. 1054 var prisen eks mva, nå er den til og med økt.

MEETER / LOGITECH Harmony One Advanced Remote

GodtVoksen

Medlem
23 Mar 2008
314
0
16
Forskjellen på Harmony 885 og Harmony One??

Hei. Jeg har en Harmony 885 som jeg egentlig er fornøyd med. Er det noe poeng å kjøpe Harmony One? Hva er egentlig forskjellene? Hva får jeg ekstra/ ny funksjonalitet?

kingkong

Medlem
11 Jun 2006
2.512
0
0
Har fått justert og kalibrert kontrollen ganske så bra nå syns jeg,pv60 og v1800 har alt jeg trenger på touchscren hvertfall.bilder på favorittkanaler og greier:)

men, er det noen som har fått den til og fungere 100% med CDs HD tuner?
kanalskift og slike ting virker men på touchscreen er det bare masse tull som :grønn,7,blå,rød, gul osv.og den orginale fjernkont til denne tuneren har ingen slike knapper eller funskjoner.
veldig fint hvis noen har en modell betegnelse som gjør at dette fungerer bedre-ellers er jeg veldig fornøyd med den, til og med dama tok den med en gang:)

Bendalf

Medlem
11 Apr 2008
2.810
0
0
tor rasmussen skrev:
Takker for svarene folkens.

1. Flytte rekkefølgen på komponenter.
(Den klarer jeg bare ikke. Uansett hva jeg prøver, så er de i en ulogisk, ualfabetisk rekkefølge.)

2. Slette sequences. Takk for svaret.
(Skjønner ikke hvordan jeg ikke har sett den knappen :confused: )

3. Power On/off.
(Her blir løsningen min å bruke knappen nede til venstre "+" som min personlige On/off.
Ser at den sjelden har en funksjon på de komponentene jeg har.)
Rekkefølgen på komponentene varierer. De flytter posisjon ut i fra hvilken aktivitet du er inne i.
Slik er det i allefall hos meg.
F.eks.
Hvis ingen aktiviteter ar aktivert (anlegget er av) er TV er normalt på side 3.
Men hvis jeg velger "Se på TV" aktiviteten og deretter trykker på komponenter, havner TV og de øvrige komponentene som brukes i den aktiviteten på side 1.
Hvis man benytter 4 eller fler komponenter i en aktivitet vil naturligvis noen av dem automatisk havne på side 2 siden det ikke er plass til fler enn 3 komponenter pr side.

kewell79

Medlem
4 Jan 2006
1.467
0
0
Min Logitech Harmony One ankommer nok i morgen fra Lefdal, ligger på postterminalen nå :mrgreen:

ps: jeg kan bekrefte at meeter hadde den til pris 1 054 kr inkl mva før den bli økt i går

Starman

Medlem
6 Apr 2006
8.704
0
0
Hvis ikke du allerede har prøvd det, så kan du lage deg en ny brukerkonto i Harmony-softwaren og legge inn alt på nytt der. Da har du jo fremdeles den gamle brukerkontoen også, som du enkelt logge deg inn på igjen hvis den nye fungerer dårligere.

Torro

Medlem
28 Jan 2005
1.101
0
0
GodtVoksen skrev:
Hei. Jeg har en Harmony 885 som jeg egentlig er fornøyd med. Er det noe poeng å kjøpe Harmony One? Hva er egentlig forskjellene? Hva får jeg ekstra/ ny funksjonalitet?

Sitat fra Din side "Utformingen er langt mer elegant og komfortabel enn f.eks. Harmony 885. Harmony One har 2,2-tommers touch-display i farger og plasseringen og utformingen av knappene ligger i en helt annen klasse enn hos 885. Knappene er gruppert logisk etter funksjoner og er faste i fisken med tydelig tilbakemelding til fingeren."

Taggen

Medlem
26 Jan 2007
267
0
0
taggens.webs.com
Logitech Harmony 1000

Sorry litt OT.
Men er det noen som kjenner til dette medlemet: http://avforum.no/forum/members/nilsolaf.html

Han har solgt meg en Logitech Harmony 1000 som ikke funker i det hele tatt..
Noen som vet hvor jeg kan få tak i han?
Skjønner meg ikke på sånne folk som er interessert i å lure folk for 1500,-
Da må det være en koblings feil i skallen ett eller annet sted...:evil:

21 Sep 2008
191
0
0
Bendalf skrev:
Nå som vi vet at DAC med fjernkontroll = Forforsterker.....

attachment.php

Ikke spør meg om hvorfor denne DAC'en ligger i kategorien FORSTERKER og har symbol som en AKTIV SUBWOOFER :mrgreen: hehehe

Problemet er at det ikke ligger noen fiks ferdig profil. Når du velger denne så spør de om det er fjerrnkontroll til denne og svarer du ja starter sekvensen med å overføre manuelt.

De valgene som kommer deretter blir bare tull med denne fjernkontrollen til PD-1

janvmoen

Medlem
9 Des 2006
66
0
0
Jeg tror nok også at 1054,- er inklusiv mva, for jeg har bestilt den på amentio.no til 1097,- inkl. mva...

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
Det kan jo hende at det her er snakk om et eksemplar med feil også... Det hender jo slikt forekommer i elektronikkverdenen, for å si det slik.

Frode.N

Medlem
3 Mai 2005
705
0
16
Torro skrev:
Sitat fra Din side "Utformingen er langt mer elegant og komfortabel enn f.eks. Harmony 885. Harmony One har 2,2-tommers touch-display i farger og plasseringen og utformingen av knappene ligger i en helt annen klasse enn hos 885. Knappene er gruppert logisk etter funksjoner og er faste i fisken med tydelig tilbakemelding til fingeren."

Etter å ha hatt 885 i et par år, må jeg bare si meg enig i Din Side's kommentar.
Jeg trives bedre med Harmony One enn jeg gjorde med 885'en..

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Hvor lenge er det normalt å lade denne harmony one kontrollen? Selv har jeg den på lading når det trengs men får aldri beskjed når den der ferdig, ser jo seff at batterlimålern går mot toppen. Men hva er normal ladetid?

Bendalf

Medlem
11 Apr 2008
2.810
0
0
Noen må vel lage den første profilen...
Hva er det som er så problematisk med å føre over kommandoene manuelt?