Logitech Harmony One

akseln

Medlem
27 Des 2003
1.351
0
0
Bestilte nesten fra Logitech shop, men ble plutselig usikker på håndtering av mva. Under vilkår står det at kjøper er ansvarlig for alle avgifter m.m. i mottakerlandet. Det står videre at priser er med mva, men i kassen stod mva til 0,-. Vil nødig bli belastet for 25% mva + behandlingsgebyrer.

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
40
Nord-Trøndelag
harman/kardon skrev:
Justering gjort for nedlasting... forbedring meg i ræva !!!!

Får fremdeles ikke slått Panasonic TH42PX70E på ON

%#&¤&/# noen som har lyst på en #//(/&¤#¤ fjernkontroll til 1000 kr ?
Tror ikke jeg har tålmodighet til og plages med den lengere :-(

bjodnes

Medlem
25 Sep 2006
212
0
0
Har prøvd det og. Svogeren min har Harmony1000 og Vista,- ingen problem. Kjenner at jeg blir irritert.:confused:

kjelltore

Medlem
21 Feb 2008
60
0
0
heisan! Jeg har Denon DVD-1800BD. Skal bruke denne for både cd og DVD.
Den virker ikke for CD! Noen som har samme problem???

BlackkoZ

Medlem
6 Aug 2009
4.430
0
0
Jeg benyttet meg av min venn google.
Tar litt tid, men man finner nå alle aktuelle logoer til slutt :)

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
oyvindk skrev:
Problemet er ikke selve fjernkontrollen, det er den elendige softwaren til Logitech. Det som er så dumt er at alternativene til Logitech er få, Philips har jo f.eks gitt opp Pronto-serien sin. Det var nok det aller beste alternativet.

Jeg orker ikke mange fjernkontroller, så jeg jobber meg gjennom Logitech-softwaren, men ikke med et smil.

Det er viktig å huske at Prontoen er laget for proffer. Mens Harmony er laget for at alle skal kunne bruke den. Det er ett valg Logitech har tatt. De få som kan programmere skikkelig vil klage. Mens Logitech vil slippe klager fra tusenvis siden det ikke er så veldig mye galt man kan få gjort.

Skulle selvfølgelig ønske at Logitech kunne hatt valgmuligheten, men skjønner deres valg veldig lett. Det er bedre å selge 1 million, enn 10 tusen enheter.

spade

Medlem
29 Aug 2006
3.042
0
0
Merkelig, jeg har TH-42PX71EA og hos meg har det fungert smertefritt siden dag en.

bjodnes

Medlem
25 Sep 2006
212
0
0
Nå prøvde jeg igjen å starte som admin..... denne gang gikk det.... forstå det den som kan. EDB,- det e kje alltid enkelt.:?

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
spilleren eller fjernkontrollen?
Jeg regner med at du huket av den som CD spiller under aktiviteten?

Ellers prøv å fortell hva som skjer og ikke skjer når du skal spille CD.

runebass

Medlem
17 Sep 2006
294
0
0
Har funnet stortsett alle kanalene nå, men det er i feil oppløsning :cry: Ser f.eks at det står tv2 Ze og ikke tv2 Zebra. For ikke med seg hele bilde.

Hadde vært genialt hvis du kunne gitt meg en link med alle de norske ikone med riktig oppløsning :) ?

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
oyvindk skrev:
Problemet er ikke selve fjernkontrollen, det er den elendige softwaren til Logitech. Det som er så dumt er at alternativene til Logitech er få, Philips har jo f.eks gitt opp Pronto-serien sin. Det var nok det aller beste alternativet.

Jeg orker ikke mange fjernkontroller, så jeg jobber meg gjennom Logitech-softwaren, men ikke med et smil.

Jeg er jo helt enig, men skriver HO pga at det er den tråden handler om og det er den jeg har. ;) Nå er det sikkert ett år til jeg sitter i nytt hus, så jeg håper det kommer noe nytt innen den tid. :)

pser

Medlem
23 Nov 2005
698
0
0
Genial

Hadde vurdert å kjøpe Harmony One en god stund og når jeg så Elkjøp hadde priset den til 995 i gårsdagens reklame var det ingen ting som holdt meg igjen. I dag etter en dag i bruk er kona henrykt og kjempe fornøyd :mrgreen:

kingkong

Medlem
11 Jun 2006
2.512
0
0
Har akurat fått One i hus og har lastet ned kanal ikoner og skal få dette til og virke på kontrollen, men hvordan får jeg opp på skjermen på one bildene av kanalene når jeg har valgt komponent tv tuner?finner ikke dette noen plass,har skjønt at det har noe med favorittkanaler og gjøre men får ikke til...håper noen gidder og forklare meg dette.

tor rasmussen

Medlem
4 Des 2003
10.246
2
38
Jeg er også en av dem som fikk Harmony One til jul.
(Og det der med å spandere ÉN time ekstra, kan dere stappe i en sekk!
Totalt siden første juledag har jeg nå brukt 5-8 timer med å få denne kontrollen til å oppføre seg som jeg vil.)

Jeg er nå nærmere og nærmere målet, men har 3 spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med.

1. Hvordan får jeg flyttet på rekkefølgen til komponenter?
(Når jeg trykker "komponenter", så er ting som Harddisk opptaker, projektor, cd-spiller osv... øverst i menyen. Mens TV som jeg bruker mest er på side 2 eller 3.)

2. Hvordan sletter jeg Sequences?
(Har laget noen sequences til å prøve forskjellige ting med, men finner ingen steder hvor de kan slettes).

3. Hvordan kan jeg få On/Off-knappen i øverste venstre hjørne til å slå av ÉT komponent?
(Når jeg trykker den, slå den av alle komponenter i en aktivitet. Men hvis jeg vil skru av tv, velger tv som komponent og trykker på knappen, så skrur den enten av alt i forrige aktivitet. Eller knappen gjør intet med tv. Synes det er søkt å skulle bruke en touchscreen-knapp til å skru av tv med, når denne knappen står å frister oppe i hjørnet.)

Håper på hjelp til de 3 spørsmålene, for nå er jeg nært det resultatet jeg ønsker å få til med Harmony One.

Caveman

Medlem
5 Sep 2006
934
0
0
Litt kjipt at det tar så lang tid=( Denne har vært i butikker i USA i 1-2 uker allerede.

Trond B

Medlem
15 Nov 2004
4.178
2
38
harman/kardon skrev:
Justering gjort for nedlasting... forbedring meg i ræva !!!!

Får fremdeles ikke slått Panasonic TH42PX70E på ON

Regner med du har prøvd help på selve fjernkontrollen pluss troubleshoot? I undermenyen der er det bl. a. et valg for om det er en knapp for av og på eller en for hver. Høres merkelig ut at du ikke får dette til å virke.

Vedlegg

• tru.jpg
    tru.jpg
    14,4 KB · Sett: 33