Litt humor i hverdagen.

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
48.456
0
0
37
Nord-Trøndelag
Rambo skrev:
Hvis ferien ikke er planlagt ennå, kan dette være noe for deg.

Somali Cruises - Cruise along Africa's east coast!

We guarantee that you will experience at least two hijacking attempts by pirates or we will refund half your money back, including gun rental charges and any unused ammo (mini gun charges not included).

Hmm... fristene... får en rabatter om en tar unna et godt antall pirater da tro ? :-D

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
48.456
0
0
37
Nord-Trøndelag
To par er på ferie og blir enige om partnerbytte til natta. Mennene avtaler innbyrdes at de skal prikke antall ganger i smøret ved frokosten dagen etter, hvor mange ganger de hver fikk hatt seg med den andres kone.

Den første mannen godter seg, idet hans kone hadde mensen. Neste morgen stikker han tilfreds 3 ganger i smøret og smiler.

Smilet stivner dog, da den andre tar sin kniv og stikker 3 ganger i syltetøyet og 4 ganger i nugattien... :cool:

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
48.456
0
0
37
Nord-Trøndelag
Et eldre ektepar kjørte ganske fort på motorveien da de ble vinket tilside av en UP-patrulje med sirene og det hele.
UP-betjenten spurte mannen: "Kan jeg få se Deres vognkort og førerkort?"
"Hvorfor det, jeg gjorde ingenting galt!", svarer mannen.
UP'en svarer: "Joda, radaren viser 124 km/t og fartsgrensen er 90 her, det blir nok en bot!"
Da blir mannen skikkelig sinna, skjeller ut politimannen, sier han ikke kjørte over fartsgrensa og at politiet skulle finne seg annet å gjøre enn å plage skikkelige lovlydige mennesker.
"Kom dere avgårde og arrester kjeltringer istedet", sluttet han.
Det var da kona lente seg over mannen og sa til UP'en:
"Du må være så vennlig å unnskylde mannen min", sa hun, "han blir alltid sånn når han har drukket!"

zeezar

Medlem
31 Jan 2007
7.327
0
0
Har denne blitt linket til i tråden her?

En mockumentar som man gjerne skulle ønske virkelig hadde hendt. Innslaget under (YouTube-link) var en del av programkonseptet 'In De Gloria', et flamsk-belgisk humorprogram. Selv etter at jeg fikk vite at innslaget var konstruert, er det (nesten) like morsomt.

"Boemerang", subtitled.