Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! DVDO iScan Micro 4K? #2876

20 Jan 2005
15.700
0
0
Msport skrev:
Har du ikke eget diagonse verktøy ? :mrgreen: Det er jo et must! For kommer til Bjørkelangen hvis det skal feilsøkes :-D
Sender en pm om det skulle oppstå et behov, men etter å ha byttet fire!!! luftmassemålere (på garanti), har det ikke vært noen problemer med bilen de siste årene.

31 Okt 2004
16.666
2
38
Jens123 skrev:
Genialt!
Ulempen er vel at tv\pj må stå på?
Dette slipper du jo unna med spueezebox
Jeg synes det er fantastisk. Har ikke A/B testet med CD enda, men håper å få tid til å gjøre dette etterhvert.

TV må stå på, men det har jeg alltid uansett.

31 Okt 2004
16.666
2
38
Allright. Det har tatt litt tid, men 15. Juni åpner min kone og jeg et fotostudio og galleri, som også skal brukes til danseundervisning her i Lyngdal. Beliggenheten kan ikke bli bedre. På sommeren gjøres enkelte gater i Lyngdal om til gågater og da må omtrent alle kjøre forbi oss. Turistinformasjonen ligger rett over gaten og skal man på posten må man forbi oss. Store vindusflater på et gatehjørne, altså ut mot to gater. Vi disponerer to rom der det største rommet er det som ligger ut mot gatene og skal brukes til galleri og dans. Foto i det andre.:-D

zemtex

Medlem
30 Mar 2005
1.217
0
0
www.dpguiden.no
Scorpion var i tillegg utleid..(var å spurte etter den på lørdag). Sirkelpussern klarte knapt å matte ned lakken på stuegulve mitt. Det endte med at jeg (og innimellom en kompis) pusset stua "for hånd" med 2 båndpussemaskiner. Det gikk med en 20-30 bånd (primært 40korn) og et hav av tålmodighet. Men rakk akkurat å bli ferdi (ble ferdig 15min før fruen og turbo'n på 18mnd kom heim søndagskveldn).

...aldri igjen!

ganilsen

Medlem
20 Sep 2007
8.548
0
36
Hvor høyt opp kan du dele subene før det blir problematisk da? 80hz deling mot et par små 6,5" er nok begrensningen her vil jeg tippe.

Med så heftige suber ville jeg tittet på noe med litt areal i frontene hvis du vil fortsette å dele på 80hz. Evt dele en oktav høyere eller noe sånt.

Geir Arne

20 Jan 2005
15.700
0
0
AndreWerdenskrieg skrev:
For de av dere som liker progressiv metal, så vil jeg gjerne dele denne låta fra mitt nystartede band; Son-IC.
Hvis jeg får en følelse av Ronnie James Dio med en liten aning Saxon håper jeg du ikke blir fornærmet, for det er gode assosiasjoner for meg :-D kul låt!

31 Okt 2004
16.666
2
38
Forsterkerne ble sendt tidlig i dag, så håper jeg rekker å hente dem i morgen. Har trua, og skulle det vise seg at de støyer hos meg, er det bare å legge opp til å flytte dem ut av rommet.

Ser frem til dette. All elektronikk vil plasseres ved bakveggen nå. Dette gir rom for bra demping i front. Jeg liker veldig godt at jeg nå faktisk kan teste ut akkurat hvordan rommet blir før jeg tar ut alt og bygger opp rommet på nytt igjen. Forskjellen vil selvsagt ligge i lydlekkasjene, akustikken og designet.

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.052
22
38
42
Fantastisk flott leilighet dette AndreWerdenskrieg :) Skal lete lenge etter å finne noe som er mer stilrent.

31 Okt 2004
16.666
2
38
wotg skrev:
Jøss så fet kino du har fått nå :)
Jeg har også kuskinn på gulvet :D
Krellene ser fine ut der de står ved siden av hverandre.
Siden du er en designhore slik som meg så har du kanskje allerede vurdert en slik til å ha alt utstyret på/i:

Takker så mye, hr.Wotg!
Kuskinnet er plasseringsvennlig og rammer ikke inn stuen slik mesteparten av teppene gjör, så jeg er også fan av det.:-D
Er veldig fornöyd med både lyden og utseende på Krell'ene.
Benken på bildet kjenner jeg ikke til, hva er dette for noe?
Den ser original og stilig ut.
Har enda ingen planer om å skifte ut racket/benken vår, er meget fornöyd med den.:mrgreen:

20 Jan 2005
15.700
0
0
AndreWerdenskrieg skrev:
Etter over 3 år her i Sverige har jeg funnet fram til både godkjent brød, fantastisk biff og burger, men det tok litt tid.
Jeg må si at for min del så er jeg nok en avviker:-D Jeg drar jevnlig til Sverige for å kjøpe "tekakor". Himmelsk gode men lette som luft.... Ser godt poenget med grovt brød, men her i gamlelandet så får en jo kun "Polarbrød" og ikke de skikkelige "tekakorna" av det lette brødet.

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Begynner å ligne noe dette, AW.
Og fruens bilder skår aldri feil.

Tiger: det er en menneskerett å bedrive mer eller mindre viktig nettsurfing kl 03 om natten. På nett(ene) er alle katter grå............ spesielt om man har sort/hvitt skjerm :)

31 Okt 2004
16.666
2
38
ganilsen skrev:
Hvor høyt opp kan du dele subene før det blir problematisk da? 80hz deling mot et par små 6,5" er nok begrensningen her vil jeg tippe.

Med så heftige suber ville jeg tittet på noe med litt areal i frontene hvis du vil fortsette å dele på 80hz. Evt dele en oktav høyere eller noe sånt.

Geir Arne
Har ærlig talt ikke testet allverdens. Har nesten bare satt opp og kjørt autosetup og ble så fornøyd med hva jeg hørte at jeg ikke har tatt bryet med å justere noe spesielt mere. Har en peak ved 50Hz, ellers jevnt i bunnen med svak stigning mot 20 Hz. Har ikke fått målt høyere i frekvens, men skal etterhvert starte opp den gamle PC-en og ta noen målinger og justere litt.

Skal absolutt teste å dele høyere, så takk for tips!

Aerik

Medlem
19 Jul 2012
470
0
16
BEF skrev:
Heftig låt med bra driv i!!
Slenger meg på den kommentaren til BEF her, "heftig låt med bra driv i!!"
Må innrømme at jeg ikke pleier å høre ferdig den sjangeren der, men det gjorde jeg her.
Bravo AndreWerdenskrieg du fikk meg med hele veien i låta her, :mrgreen: spesilelt det at "grooven" som endres ut i låta gjør det spennende og fikk meg til å høre progressiv metal ferdig med ett glis rundt øra :confused:. Sa til Jr at jeg hadde hørt låta, noe han først ikke trodde. Så ble jeg grundig forklart at i progressiv metal så er det vanlig at "grooven" som endres ut i låt. Han hørte på låta han også og skulle sende over god cred for den.

Gratulerer med nytt band også.
Prosjektet ditt hjemme er artig å følge, tror dette blir råbra.
/Arild

Karmann

Svært aktiv
31 Jan 2007
1.383
585
113
Det blir spennende å følge med, blir sikkert meget bra som resten av huset.