Lagging av UHD filmer

Folkvord

Medlem
5 Sep 2007
2.919
0
36
Testet IT igjen, den frøs på 5 minutter, etter ca 3-4 min var den plutselig på 1 time og 24 minutt 😂

Virker egentlig som problemet er spilleren, den hadde vel ikke hoppet fram 1 time og 20 minutter om det var tven? Bare så rart jeg hadde samme problem med den andre spilleren.

Sist redigert:

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.536
58
48
43
Jeg har heller aldri vaska en disc, og jeg har etpar stykker i hylla ;)

Hadde problemer med enkelte titler på min panasonic ub700. trodde først det var disc'ene, men da erstatning ikke hjalp og det ble problemer med flere og flere titler (alle 3 batman feks) så leverte jeg inn spiller. Etter 2 ganger frem o tilbake så byttet de hele innmaten og den ble 100%.

400++ 4k/UHD, aldri lagging som du beskriver, eller noen andre feil..

Folkvord

Medlem
5 Sep 2007
2.919
0
36
Jeg har heller aldri vaska en disc, og jeg har etpar stykker i hylla ;)

Hadde problemer med enkelte titler på min panasonic ub700. trodde først det var disc'ene, men da erstatning ikke hjalp og det ble problemer med flere og flere titler (alle 3 batman feks) så leverte jeg inn spiller. Etter 2 ganger frem o tilbake så byttet de hele innmaten og den ble 100%.

400++ 4k/UHD, aldri lagging som du beskriver, eller noen andre feil..
Var samme spiller jeg hadde når problemet først oppstod, får prøve å bytte spiller igjen da..

Saarg

Medlem
3 Apr 2007
667
22
18
Noen som vet hvordan jeg får sjekket det? Finner ingenting på innstillinger
Gorm nevnte det vel tidligere i tråden, men som regel finner du oppløsning og frekvens under informasjon. Jeg har en info-knapp på min tv og projektor. Har du ikke det, så må du kanskje lete litt i menyene.
I tillegg kan du sjekke innstillinger i avspiller om den står til å forandre frekvens etter hva kilden (discen) er innspilt med.

Edit: Ser at det var flere poster jeg ikke hadde lest når jeg postet. Hvis spiller hopper i tid er det nok avspiller som er problemet, som shallow sier.

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.847
87
48
Display pleier vel denne info knappen hete?

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.847
87
48
Det at amerikanerne har så dilla på å vaske uhd skiver har kanskje med deres elendige garanti.. Er det ikke en måned og ikke noe EC? Europeisk sikkerhets sjekk?

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Folkvord

Medlem
5 Sep 2007
2.919
0
36
Er nok ikke disken nei, Scarface brand new begynner å lagge på 1 time og 22 min.