Lager "leke-kino" på gjesterommet :) "Trenger hjelp til valg av høytalere/løsninger!

twg76

Medlem
4 Jun 2005
547
0
16
HK_Xclio skrev:
Ja, en 50" Hadde passa godt in der :mrgreen:

Panasonic VT20
Får se hva det blir til etterhvert... den tv'n som står der nå er vel en 32" eller noe sånt, og har en 37" i stua som muligens blir byttet ut etterhvert, så da vokser ihvertfall bildet pittelitt :)

twg76

Medlem
4 Jun 2005
547
0
16
svennand skrev:
Ditta var jævlig pent!!

Gav virkelig inspirasjon da jeg har lignende rom=)

Har du dimensjoner på rommet, inkl skråhøyde?

EDIT:
Ble så gira på å kike på bildene at jeg ikke fikk med meg at alle rom mål detaljene var beskrevet...=)
Takk for fine ord :) Som sagt dette er en "hjemmekino" med BARE kompromisser i motsetning til de fleste andre her inne :)

Har større tegninger om du ønsker det

Anbefaler å bruke sketchup til å tegne opp i, så ser du lettere hvordan ting blir og ikke minst du unngår å gjøre store tabber med tanke på ting som IKKE går i praksis men som virket som en god ide før du starter

Du får ha lykke til med ditt rom, post gjerne bilder om du bygger, så vi andre å får se :)

svennand

Medlem
30 Nov 2004
3.001
0
0
35
Venter i spenning på flere bilder!=)

Har du funnet noe høytaler alternativer???=)

twg76

Medlem
4 Jun 2005
547
0
16
....

Har blitt lite med oppdatering her og har bare noen dårlige bilder tatt med mobil, men rommet begynner å bli ferdig da :)

her er noen bilder ihvertfall..

før bilder av rommet igjen

(ett stk langhåret kompis i motlys )

Tidlig i prosessen... var LITT gult tak kan du si... og veggene er her påført litt grunning