[LØST] Problemer med Partisjoner på Hdd

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.930
0
0
Jeg har akkurat formatert PCen, og har bare formatert 1 partisjon på en av hdd'ene. Resten av Hdd er ikke formatert.

En av Hdd har 3 partisjoner, som på bildet. Men jeg får bare frem to av de når jeg er i "min datamaskin". Den som heter "sesonger" er borte fra min datamaskin, men ikke borte fra hdd.

Hvordan får jeg den frem? Jeg kan ikke trykke properties når jeg trykker på den partisjonen, så kan ikke endre så mye derifra.

Vedlegg

xxxdanxxx

Medlem
4 Okt 2006
105
0
0
32
Høyreklikk på min datamaskin -> behandle -> diskbehandling.
Der skal alle disker/partisjoner vises. (Du må sikkert formatere dem)

Fattigmann

Medlem
7 Feb 2004
1.431
0
0
Høyreklikk datamaskin på skrivebordet, velg behandle, velg diskbehandling. Se om noen av stasjonsbokstavene kræsjer...
Da kan du velge nye stasjonsbokstav ved å høyreklikk partitionen og velge endre stasjonsbokstav. Eller bare høyretrykk den stasjonen du ikke ser og velg en høy bokstav..

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.930
0
0
Fattigmann skrev:
Høyreklikk datamaskin på skrivebordet, velg behandle, velg diskbehandling. Se om noen av stasjonsbokstavene kræsjer...
Da kan du velge nye stasjonsbokstav ved å høyreklikk partitionen og velge endre stasjonsbokstav. Eller bare høyretrykk den stasjonen du ikke ser og velg en høy bokstav..
Takk for det! Det funket å legge til bokstav. Rart at den mistet bokstaven sin selv om den ikke ble gjort noe med under formateringen.

Takk for rask hjelp! La til to bilder som gjør det litt lettere for de som havner i samme situasjon. :-D

Vedlegg