kundeservice cdon....?

heba1

Medlem
7 Okt 2005
689
0
0
er det noen her som har noen erfaring med cdon sin kundeservice,evt har funnet noen telefon nummer det er mulig å ringe? kjøpte en mp3 spiller der,og den sluttet å fungere etter 3 dager.da jeg skal kontakte "kundeservicen"viser det seg at de kun tar henvendelser pr mail.greit det hvis de hadde svart,og evt gitt tilbake melding på at de har tatt i mot mailen fra meg.har sendt mail hver dag siden lørdag,og ingen svar ennå.fant en side på nettet der det stod at de ofte drøyer 1 mnd før de i det hele tatt svarer...
kan jeg evt heve kjøpet? eller er dt umulig siden jeg har brukt spilleren? er 1 uke siden jeg fikk den

HoJ

Medlem
14 Nov 2005
18.132
1
38
44
Stavanger
Jeg har bare opplevd cdon meget positivt, har aldri hatt noe problemer med dem via mail, har svart fort tilbake igjen.. For håpe det ordner seg..

heba1

Medlem
7 Okt 2005
689
0
0
godt å høre at du har positive opplevelser med cdon.blir litt bekymret når man ikke får snakke med noen,og det tar lang tid før man får tilbakemeldinger,men jeg har kanskje litt kort lunte...

Mozze

Medlem
5 Mai 2005
1.974
0
0
heba1 skrev:
kan jeg evt heve kjøpet? eller er dt umulig siden jeg har brukt spilleren? er 1 uke siden jeg fikk den
Man har 30dagers returrett på alle varer kjøpt på nett eller postordre. Du skal ha fått et skjema relatert til dette, enten per mail eller i pakken. Hvis du ikke er informert om dette tror jeg faktisk du kan returere varen opp til tre måneder etter mottak. Men 30 dager er uansett din rett etter loven. Helt uavhengig av om det er feil eller ei på produktet.

tazzat

Medlem
16 Des 2006
3.279
1
36
Mozze skrev:
Man har 30dagers returrett på alle varer kjøpt på nett eller postordre. Du skal ha fått et skjema relatert til dette, enten per mail eller i pakken. Hvis du ikke er informert om dette tror jeg faktisk du kan returere varen opp til tre måneder etter mottak. Men 30 dager er uansett din rett etter loven. Helt uavhengig av om det er feil eller ei på produktet.

Feil
Det er 14 dager ikke 30 dager.
Har du ikke motatt angrefrist skjema med vare/pr. mail utvides denne fristen.

Dette er angrefrist skjemaet.
http://www.mobilhverdag.no/Portals/6/docs/MHangrerettskjema_v2.pdf

.

Marantz

Medlem
18 Sep 2003
6.675
0
0
38
Jeg har god erfaring med CDON. Fikk en dvdboks med skade på den ene platen og da sendte de meg en ny på et par dager, samt en ferdig frankert eske hvor jeg kunne sende den ødelagte platen i retur. Fikk svar første virkedag etter at jeg sendte mail.

scanspeak

Medlem
21 Mar 2006
1.070
0
0
jeg betalte en regning to ganger ??fikk beskjed av cdon..var ikke klar over det engang ..kunne sende dem ett kontonr eller ha dem tilgode til neste kjøp..
valgte det siste og sendte en mail etter jeg hadde bestillt,fikk neste dvder uten regning selv om de kostet 18kr mer..ikke mye da men:-D

Trumpetguy

Medlem
7 Nov 2005
2.364
0
36
Selve servicen og tilbakemelding på epost er det ingenting å si på. Nyere, lett tilgjengelige titler kommer i ekspressfart. Min erfaring med klassisk musikk er derimot mildt sagt begredelig! Fem av åtte titler bestilt i fjor ble forsinket, og forsinket, og...i tre-fire måneder. Tilslutt ga de opp og måtte si fra seg ordren. Dette var ikke sære, sjeldne klassiske verk, men bortimot bestselgere. Min teori er at cdon lister langt fler titler enn de faktisk har tilgang på, noe som i beste fall er villedende reklame :???:

ESH

Medlem
11 Feb 2006
1.616
0
0
Har utelukkende gode erfaringer med cdon, de sender raskt, og jeg har alltid fått svar på mail og telefon. Det skal sies at de har eget telefonnummer og servicekontor her i Tyskland, vet ikke om det er tilfelle i Norge, men her går alt på skinner. Synd at slike ting du beskriver skjer, håper det ordner seg for deg.

heba1

Medlem
7 Okt 2005
689
0
0
hei! ser ut som at det ordner seg nå,men er viktig å ta vare på fakturan som følger med leveransen.den må følge med når varen skal returneres,det holder ikke med ordrebekreftelse eller kvittering fra banken,så ikke gjør som meg å kast fakturan,da må dere stå på hodet i søpplebøtta en sen kveld...
men som sagt ser ut som ting ordner seg nå!

Bendalf

Medlem
11 Apr 2008
2.810
0
0
Vekker til live en for lengst utdødd tråd her nå!

Har bare hatt positive erfaringer med CDONs kundeservice tidligere,
men nå sliter jeg litt med en uproff kundebehandler.
Jeg har kontaktet dem i forbindelse med at jeg kjøpte en logitech 525 som var defekt ved ankomst. (ikke fullstendig død, men den virket ikke som den skulle og kan derfor ikke brukes i det hele tatt, ergo defekt.)
Når jeg ber om å få returnere den og få en ny, blir jeg bare gang på gang henvist til logitechs kundeservice i steden....
Ikke særlig proffesjonelt spør du meg!

Bendalf

Medlem
11 Apr 2008
2.810
0
0
Skulle gjerne gjort det, men jeg får ikke muligheten før midten av juni da jeg er bortreist. Så angrefristen blir desverre passert...

darthvader

Medlem
16 Jun 2009
3
0
0
CDON er rett og slett ubrukelig!

CDON er ubrukelig og en skam for alle nettbutikker der ute, her ikke noen positive opplevelser mde dem.

Nå den 16.12.2009 bestilte jeg en del varer (spill) som det var kampanje på. Men så rett etterpå at jeg skulle forandre litt på bestillingen min. Det var da problemene oppstod. Har sendt totalt 80 stk mail siden jeg bestilte mine varer med spørsmål om og forandre på ordren, ta bort noen spill og legge til noen flere. Men ikke noe svar på noen av mailene.

CDON er useriøst aktør som ikke tar kundeservice på alvor, det er en gjeng med apekatter!

For den 18.12 så hadde de sendt pakken min avgårde UTEN at jeg fikk svar tilbake om de kunne forandre min ordre da mange av gavene er julegaver har CDON ødelagt min jul da mange av gavene skal gis bort.

CDON har ikke noe tlfnr man kan ringe inn på og de svarer ikke på mail! Nå som det er jul burde de svare kjappere på mail da tiden er et viktig tema nå i de hektiske juletider.

CDON anbeales IKKE, de vet ikke hva kundeservice er i det hele tatt, CDON er ubrukelige og det hadde vært fint ta dette opp i TV2 hjelper deg eller et annet program, har lest mye negativt om CDON!

Takk for en ødelagt jul CDON.

heba1 skrev:
er det noen her som har noen erfaring med cdon sin kundeservice,evt har funnet noen telefon nummer det er mulig å ringe? kjøpte en mp3 spiller der,og den sluttet å fungere etter 3 dager.da jeg skal kontakte "kundeservicen"viser det seg at de kun tar henvendelser pr mail.greit det hvis de hadde svart,og evt gitt tilbake melding på at de har tatt i mot mailen fra meg.har sendt mail hver dag siden lørdag,og ingen svar ennå.fant en side på nettet der det stod at de ofte drøyer 1 mnd før de i det hele tatt svarer...

r0ver2

Medlem
14 Sep 2005
2.765
0
0
darthvader skrev:
Nå den 16.12.2009 bestilte jeg en del varer (spill) som det var kampanje på. Men så rett etterpå at jeg skulle forandre litt på bestillingen min. Det var da problemene oppstod. Har sendt totalt 80 stk mail siden jeg bestilte mine varer med spørsmål om og forandre på ordren, ta bort noen spill og legge til noen flere. Men ikke noe svar på noen av mailene.

Har du sendt 80 mail, har sikkert alle gått rett i spamfilteret til CDON :grin:

darthvader skrev:
CDON er useriøst aktør som ikke tar kundeservice på alvor, det er en gjeng med apekatter!

Så så, ingen grunn til å kalle noen apekatter. Trossalt du som i utgangspunktet bestilte feil varer.

darthvader skrev:
CDON anbeales IKKE, de vet ikke hva kundeservice er i det hele tatt, CDON er ubrukelige og det hadde vært fint ta dette opp i TV2 hjelper deg eller et annet program, har lest mye negativt om CDON!

Ditt eksempel er jo ikke noen "case" i det hele tatt, hvis dem nekter å la deg returnere varene, så kan du jo begynne å klage. Tipper dem har "litt" å gjøre noen få dager før jul - disse selger jo typisk julegaver.

darthvader skrev:
Takk for en ødelagt jul CDON.

Hvis det er alt som skal til for å ødelegge jula di, så er det ikke CDON som er problemet her tror jeg 8)

Geir72

Medlem
26 Mai 2010
3
0
0
heba1 skrev:

Nr er: 0046 4060 16 100 (pause mellom 12.00-13.00) Geir72