Kritisk til AVforums fokus på SVS og XTZ

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
Trådens emne er vel greit nok, men den skle litt mye over i gamle konspirasjonsteorier som jeg mener er å betrakte som utdebatterte.

Crankshop

Medlem
20 Aug 2008
20
0
0
er jo rimelig ny på forumet. Men la fort merke til all skriveriet om bla. SVS. Hadde akkurat kjøpt meg ny hjemmekino og kjøpt meg blant annet en Sunfire sub, og jeg lurte virkelig på om jeg hadde kjøpt katta i sekken når jeg leste på forumet her. Er kjempe fornøyd med subben min men skal gjerne innrømmet at jeg virkelig kunne tenkt meg å prøve en SVS!! er jo viktig og gi alt en sjangse, men synes virkelig at den SVS'en er et monster i størrelse! :) ikke som din lille flotte Sunfire'n med virkelig STOR lyd..! ;)

Kane

Medlem
13 Mai 2004
9.117
1
0
Er ett Z-5500 faktisk så den koster litt mer. Bra er det ihvertfall ikke. Bruker ett på jobb, men det er ikke mye i bruk da jeg stort sett blir sittende å irritere meg over lydkvaliteten. Men nå sporet jeg fryktlig av her...........

Audiomur

Medlem
18 Feb 2005
6.216
0
0
Snickers-is skrev:
SVSpatruljen.gif
:-D

chessguy

Medlem
10 Aug 2008
811
0
0
Akkurat dette du skriver her Mirage:

"Jeg har også lest Atle's test av PC Ultra. For min del kom det fram i den at den trykker noe voldsomt på lave frekvenser, men gjør ikke en like god jobb litt lenger opp. Allikevel får den 6."

har jeg og merket meg. Ville de trykke hardere lenger opp i frekvensene med en kraftigere forsterker kanskje? Akkurat på dette får vel da kanskje feks. JL Audio F113 og Velodyne DD18 et fortrinn? AT SVS er meget bra for pengene tro jeg dog på for de to nevnte er jo dobbelt så dyre omtrent..

maskinisten

Medlem
11 Des 2006
1.716
0
0
Alle barna ville ha svære SVS,
Men ikke AntonX
Han ville ikke ha noe med bassreflex ;)

Håper du ikke tar deg nær av den AntonX!
Jeg forstår endel av dine synspunkter, men ikke alle da..

AVFredrik

Medlem
7 Mai 2007
2.260
0
0
Jeg har heller aldri hørt en SVS-subwoofer, men hvis samtlige modeller er bedre enn min Cv-cls 15sx (dvs. trykker mer og kan spille høyere) kommer jeg nok til å joine SVS-klubben en gang i en fjern fremtid.

Tigerberget

Medlem
18 Jan 2007
5.274
2
38
Tråden har utspilt sin rolle
når noen her ror i en jolle
jeg legger den død
og hever et brød
før jeg går opp for å bolle...8)

HenningHG

Medlem
13 Sep 2005
1.607
0
0
Antonx skrev:
Ja bli entusiaster alle sammen - kom og hør SVS på Trondheimsmessa - av rene entusiaster - kjøp hva du vil men vit at SVS er best - støttet av sjefen sjøl på AV-forum

Dere har forresten en jobb å gjøre på det andre forumet du vet... Musikkelskere har ikke fått med seg at SVS er best ennå. Kanskje jeg kan hjelpe dere? La oss bli venner :-D .

Bibelen til det andre forumet synes at SVS duger http://lsound.no/webedit_files/83/pc-ultra%20fidelity.pdf :mrgreen: