Kopi eller original lyspære til prosjektor?

svenne

Medlem
15 Jul 2007
82
0
6
Min Sony VPL-HW45 sa poff og jeg renger med at det er lyspæren som har gått. Ikke lys.
Søker og finner en liste over kompatible pærer.

Kan man kjøpe en generisk/kopi og bli like fornøyd...? Noen som ha en formening eller tips om dette?

Sist redigert:

svenne

Medlem
15 Jul 2007
82
0
6
Hei! Takk for respons! Ja, det er kanskje best. Diamond, Generic... en jungel av varianter og priser! Og det er jo noe herk hvis det ikke er bra nok.
Ser også at jeg kan kjøpe kun selve pæren, uten "boks", men at man da må være fingernem. Det er jo fristende, det kan da ikke være så vanskelig å skru ut pære-delen.

Shallow_

Aktiv
21 Mar 2005
9.651
102
63
45
Hvis man tar pære prisen og deler på antall timer/filmer man ser, så er det ikke så mange kr pr film å betale 4-6000 for en ekte pære.

Savner Pricejapan som alltid var 100% garantert autentisk pære, men nå blir nok det tryggeste å bruke de norske butikkene.

Lette sist på Amazon, men fant ingen som oppriktig så orginal ut. ALLE selgere har Genuine, Original, Authentic i beskrivelsen, og det holder ikke se på pris heller..

svenne

Medlem
15 Jul 2007
82
0
6
Bestilt på Tonerweb.no. Kanskje ikke deres primære sortiment, håper det går bra. LItt ventetid før pæren kommer.