Kokkens Klasse P / 2012 - Bilder, Bilder, ----

paalab

Medlem
9 Mar 2006
6.722
0
36
42
Herlig! Skikkelig detaljnivå som alltid! Det er alltid morsomt å følge med på denne (disse) tråden. Det er bare å bøye seg i Melisen for nok et gjennomført klasse P produkt.

Andsor

Medlem
11 Jan 2010
3.447
0
0
Hehe, kan bare le litt i begeistring. Skikkelig tøft, og alltid like gjennomført! Du har vel snart nok til å fylle en fullverdig stereobenk?

Ak

Administrator
11 Des 2002
38.947
4
38
39
Glimrende gjennomført :)

Hvordan klarer du å steke slik at delene holder formen de er tiltenkt, så bra?

Kokken

Moderator
1 Sep 2004
13.657
0
0
Takker alle samme! Det er godt å høre at dere har fått litt morro ut av mine ablegøyer...

paalab skrev:
Herlig! Skikkelig detaljnivå som alltid! Det er alltid morsomt å følge med på denne (disse) tråden. Det er bare å bøye seg i Melisen for nok et gjennomført klasse P produkt.
Jeg er blitt vant til å høre at dere bøyer dere i (mel-)støvet, men melisen høres bare sååå mye mer sweet ut :-D

Andsor skrev:
Hehe, kan bare le litt i begeistring. Skikkelig tøft, og alltid like gjennomført! Du har vel snart nok til å fylle en fullverdig stereobenk?
Tja :mrgreen: Jula varer helt til påske - men det gjør ikke mine kreasjoner. Så P-hylla har sjelden mer en smulene igjen fra tidligere episoder. ;-)

Ak skrev:
Glimrende gjennomført :smile:

Hvordan klarer du å steke slik at delene holder formen de er tiltenkt, så bra?
Årelang erfaring som jeg ikke kan overføre på forumet 8). Neida: Primærtips er å skjære ut formene mens deigen ligger ferdig kjevlet på stekebrettet. Så kan du steke uten å måtte flytte platene mer enn høyst nødvendig. I år laget jeg en mockup i papp og brukte papp-platene som skjæremal etterpå.