Klipsch sw310

Indeed

Medlem
18 Sep 2012
126
0
0
Hallo folkens! Er det noen her som har testet klipsch sw310??

Sitter og overtaler meg selv til og kjøpe et par sånne.
Og lurer da på om noen har noen innspill?

Jeg foretrekker gjerne dyp bass i isteden for "dunking".

Så jo dypere jo bedre :)

c-v

Medlem
29 Apr 2007
8.326
0
0
Har ikke testet de nye, men mye av Klipsch subwooferen opp igjennom, meget gode saker, men til dypbass finnes bedre. Disse spiller ofte dypt (nok) og med bra trøkk oppover, men det helt dypeste finnes nok andre saker i prisklassen som burde vurderes.

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
"jo dypere jo bedre".
ja da sier jeg bare en ting, og det er et par SVS PC(eller er det pb?) ULTRA :)

Indeed

Medlem
18 Sep 2012
126
0
0
Ja, svs er et merke jeg helt klart har lest masse om her inne. Men de koster jo flesk og enda litt til :p

Indeed

Medlem
18 Sep 2012
126
0
0
Se der ja, prisen er ikke halv gæren den. Grunnen til at jeg vurderte klipsch sw310 var for at de lå til halv pris omtremt. Men det virker jo ikke som om det er det merke folk går mest for når det gjelder sub. Svs har fristet lenge, følgt med litt på brukten også. Men planen var jo i hovedsak og prøve og holde meg under 10k. Ikke lett men :p

c-v

Medlem
29 Apr 2007
8.326
0
0
Indeed skrev:
Se der ja, prisen er ikke halv gæren den. Grunnen til at jeg vurderte klipsch sw310 var for at de lå til halv pris omtremt. Men det virker jo ikke som om det er det merke folk går mest for når det gjelder sub. Svs har fristet lenge, følgt med litt på brukten også. Men planen var jo i hovedsak og prøve og holde meg under 10k. Ikke lett men :p

5k stk? Hvor?

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.908
19
38
I know. Hadde kjøpt dei, men dei blir litt for store i min framtidige kino.