Kjøpe Plasmatv nå? Eller vente?

_LarZen_

Medlem
8 Jun 2003
3.446
0
36
Jeg sikler noe så voldsomt på Philips 32" plasma...men er det kanskje lurt å vente en stund før en hopper over til plasma? Prisene detter jo hele tiden. Noen som vet noe?

rogers

Medlem
3 Jul 2003
997
0
0
www.samdal.com
Om du ikke har veldig hastverk hadde jeg ventet på neste generasjon fra Pioneer og Panasonic som er rett rundt hjørnet.

Pioneer sin nye 434HDE skal vistnok støtte progressive scan på både pal og ntsc, og ha det nye HDMI interfacet.

Neste år er det ventet at HD-DVD blir lansert, og det er litt dumt om man i dag velger en skjerm som ikke kan utnytte dette.

Roger

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.169
98
48
41
www.avforum.no
Henger meg på rogers anbefaling her... Må finne ut litt mer om Pioneers nye modeller, men Panasonic's nye kommer iallfall med høyere kontrast og enda bedre fargedybde. Pioneer har jo en stykke å gå rent kontrastmessig for å hamle opp med Panasonic, så jeg er litt spent på å lese litt mer om denne skjermen --

_LarZen_

Medlem
8 Jun 2003
3.446
0
36
Må nok bare vente å se hva som skjer. Prisene må først og fremst dette endel i pris! Er latterlig å betale over 50.000,- .....

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.021
6
38
39
Prisene må først og fremst dette endel i pris! Er latterlig å betale over 50.000,- .....
Ja, enig i det... Dessuten er ikke plasma helt på høyden med det beste innenfor andre teknologier heller enda...! Alle jeg har sett til nå er for "digitale" for meg...(har ikke sett de nyeste panasonic'ene)

Mvh

AK