Kjøpe Nec HT1000?

Dimacruz

Medlem
17 Feb 2003
2.618
0
36
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe NEC HT1000. Hvis jeg har forstått det riktig, så er Lygren veldig fornøyd med denne? Lyd og bilde har også testet den og de var også veldig fornøyd.

Jeg vil selfølgelig teste den før jeg eventuelt kjøper, så jeg ringte til presentasjons data, men det ble visst vanskelig å få tak i den nå. Lang ventetid og no dritt.

Kan vel bestille den fra pcshop men jeg vil gjerne teste den før jeg kjøper. Så jeg lurer på om noen her vet om noen andre butikker som selger denne, så jeg kan dra og se hvor bra den eventuelt er. Jeg vet nemlig ikke om noen andre som selger denne. Og er det et bra kjøp? Får jeg mye for pengene her? :)

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.150
88
48
41
www.avforum.no
Hei

Du må nok uansett belage deg på litt venting på denne projektoren... Imidlertid er det først til mølla prinsippet som råder for tiden, så jo raskere en bestemmer seg, jo tidligere får en projektoren!

Jeg har NEC'en hjemme og kan gjerne gi deg en demo. Det må eventuelt bli mandag neste uke, reiser til USA en tur tirsdag.

Tror ikke det skal være vanskelig å overbevise deg om denne, nei! :D

snausen

Medlem
14 Jan 2003
72
0
0
Hvor kjøpe NEC HT 1000

PriceJapan.com kan ikke fremskaffe prosjektoren lenger, uvisst av hvilken grunn . Er det andre som har forslag til hvor jeg kan få tak i min drømme maskin :roll: ?Ser at PCshop.as har den rimligste i Norge, men jeg ser at det kan være veldig besparende å importere selv......

tahustvedt

Medlem
12 Des 2002
3.432
0
0
PriceJapan har aldri solgt denne projektoren. PcShop=Lygren :) Tror faktisk ikke den er lansert i Japan.

Jeg har ikke funnet den billigere i Norge enn prisen på PCShop. Ryktene sier også at NEC skal øke prisen litt, men det er vel bare rykter. Jeg kjøpte en av PCShop for et par uker siden og nå er den her snart. Håper den kommer i morra. :D

Hvis jeg ikke poster noe her i morra så vet dere hva jeg driver med. ;)

Tor Arne