Kjøpe intregert forsterker, treger hjelp

hifiman111

Medlem
27 Jun 2006
174
0
0
Hei!
tenkte jeg skulle bestille meg en Nad C326BEE, men senere tenkte jeg å kjøpe meg en surround reciver. Ser at det er "PRE-OUT" på nad forsterkeren betyr det at jeg kan kjøpe meg en surround forsterker med PRE OUT og koble den til forsterkeren så Nad`en driverer front høyttalerene mine ?

amunds

Medlem
29 Okt 2007
5.491
0
0
hifiman111 skrev:
Hei!
tenkte jeg skulle bestille meg en Nad C326BEE, men senere tenkte jeg å kjøpe meg en surround reciver. Ser at det er "PRE-OUT" på nad forsterkeren betyr det at jeg kan kjøpe meg en surround forsterker med PRE OUT og koble den til forsterkeren så Nad`en driverer front høyttalerene mine ?
Er ikke 100% sikker på hvilke innganger du egentlig mener, så velger å presisere litt jeg... :p

Hvis du skal bruke C326 som effekt - så skal du koble til fra recieverens "Pre-out" til C326 sine "Main In". Som du ser på C326 så er det utvendig kobling mellom forforsterker og effektforsterker (bøylen mellom "Pre Out" og "Main In".

skorob

Medlem
7 Sep 2003
22.683
0
0
Det ligger en Denon PMA 2000 på nettet nå til 6500kr, den har egen knott for dette! :D. Anbefales ;).

VTEC

Medlem
7 Jun 2009
1.042
0
0
skorob skrev:
Pre out på pre out funker vel dårlig ;). Men han kan ta PReout ifra reciveren og inn på MAIN IN på NAD'en :D.
Så at det gikk litt fort i svingene, mente selvfølgelig Main In ;)