Kino Plakater

Eidos_

Medlem
21 Jan 2003
629
0
0
Hei,
flott side du gav oss!
Men jeg vet ikke om jeg orker å bestille, ettersom norsk moms, fortolling og greier, blir litt mye styr liksom.. :wink:

vb

Medlem
18 Feb 2003
37
0
0
Posters Paradise

Det stemmer , de er norsk !
Tror det gikk 3 dager fra jeg bestillte til de lå på postkontoret !
ANBEFALES !! :wink:

Rikky

Medlem
21 Des 2002
6.026
0
0
37
Lenge siden jeg har kjøpt sånne plakater, men jeg hadde noen filmplakater en gang i tiden som jeg hadde kjøpt på bokhandelen... De fleste var av typen "cover-forside forstørret veldig mye".

yannz

Medlem
9 Jun 2003
408
0
0
yannz.sliter.nu
Rammer? jo.. men det blir jo fort dyrt i de størrelsene der. iallefall om en skal ha mange.
Selv klistrer jeg mine plakater (fra poster-paradise) opp på veggen med lærertyggis.

Om en derimot virkelig vil ha rammer, så har jeg sett slikt på div. fotobutikker.

å ha filmplakater rundtom i stua er ikke så dumt. setter stemning når en skal se film.

(men ramme med glassplater må jo være litt u, da det sikkert treffer en lysstråle som reflekteres rundt og rett på lærretet eller det som værre er.)

audunth

Medlem
9 Jun 2003
4.048
0
36
De har ganske rimelige rammer på IKEA, Skeidar, A-Møbler etc. og de fåes i ganske store størrelser, har i hverfall sett størrelse 70x100. Og det skulle vel passe bra til de fleste filmpostere (f.eks. er jo Matrix Reloaded-posterne de har på Poster Paradise 68x98). De fåes gjerne med forskjellige farger også (tre, svart, sølv, gull etc.).

Skeidar og A-Møbler fins på Alnabru og IKEA fins på Furuset ikke langt unna, er jo bare å ta en liten runde.

-Audun

Mastiff

Medlem
16 Jul 2003
5.789
0
0
mastiff.now.nu
En annen variant er å sette opp plakaten og bare bygge en ramme rundt med listverk. Veldig mye billigere, men det blir ikke pent uten en god gjerdesag.

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
16.250
0
36
49
husker dessverre ikke hva de heter, men de står i plakat hjørnet på ikea. :wink:

Idiss

Medlem
11 Sep 2003
1.138
0
0
33
home.no
Hmm, trur jeg må bestille meg noen plakater til å henge på de naken veggene på rommet mitt.....

Idiss

Atano

Medlem
24 Des 2003
1.116
0
0
De IKEA rammene koster forresten 195,- i 70x100 dim. Var "tvunget" til å kjøpe en da klipsramma mi datt ned i gulvet her om dagen. Det går forresten an å besøke Poster Paradise hvis man er i Trondheim - jeg har vært der selv ved et par anledninger og kjøpt filmplakater. De er ganske tricky å finne, da de ligger midt inne i et industriområde. :?

mg_martin

Medlem
20 Mar 2003
3.749
0
0
30
www.minhjemmekino.no
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: HAHAHAHA!!!! betale for film plakater.. hahahaha!!! jeg får de gratis jeg :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: