Karmann`s Hule

alias

Medlem
29 Jan 2005
383
102
43
Regner med at Stereo+ ble rimelig svette i ørene etter 8 timer demoBlir gøy å lese den reportasjen

Sent from my iPad using Tapatalk

Karmann

Svært aktiv
31 Jan 2007
1.369
548
113
Regner med at Stereo+ ble rimelig svette i ørene etter 8 timer demoBlir gøy å lese den reportasjen

Sent from my iPad using Tapatalk

Ja, det ble faktisk en veldig kort demo på under 1 time. Vi brukte mesteparten av tiden til filming og intervju. Vi rakk ikke film demo, så det ble litt amputert akuratt det.

Hunsbedt

Aktiv
10 Aug 2005
5.780
167
63
Kvinesdal
minhjemmekino.no
Så de har vert hos deg og brukte en hel time og rakk ikke kino demo. Det var ikke bra synes jeg.
Hehe...
Ståle fra Stereo+ var hos meg dagen før han var hos Karmann. Han kom kl 13 og gikk kl 02.45. Vi rakk besøk hos Trestokken, og brukte mye tid til demo og itervju og filming både der og på garasjeloftet og i kinoen. Så han var nok temmelig utslitt...:cool:
Men bortsett fra filmdemo rakk nok Ståle å få med seg de viktige tingene hos Karmann!

• Like
Reactions: Toroluf

Toroluf

Medlem
24 Aug 2006
407
58
28
Hehe...
Ståle fra Stereo+ var hos meg dagen før han var hos Karmann. Han kom kl 13 og gikk kl 02.45. Vi rakk besøk hos Trestokken, og brukte mye tid til demo og itervju og filming både der og på garasjeloftet og i kinoen. Så han var nok temmelig utslitt...:cool:
Men bortsett fra filmdemo rakk nok Ståle å få med seg de viktige tingene hos Karmann!

Hehe, artig Gjerne gi lyd når det kommer på trykk. Jeg abonnerer ikke på Stereo+

Sent from my iPhone using New Forum mobile app

Hunsbedt

Aktiv
10 Aug 2005
5.780
167
63
Kvinesdal
minhjemmekino.no

Karmann

Svært aktiv
31 Jan 2007
1.369
548
113
Det skal legges til at vi hadde intensiv timer og det var kun film som ble droppet, det ble spilt en god del musikk, nok til å få med seg hva det systemet kan.
I dag ble det sluppet en av videoene, god fornøyelse :)

Jan B

Medlem
13 Jan 2012
2.429
52
48
HAHAHA, herregud så rått!! Likte meget godt den latteren din når du sier at dette var «normal» settingen 😂😂😂😂😂.

Og veldig kule navn du har laget på scenene dine 🤣🤣🤣

Galemattias så det holder mann !!

Karmann

Svært aktiv
31 Jan 2007
1.369
548
113
Jo takk for det :) Her en link til saken for de som ikke har funnet fram enda :)

• Like
  • Love
Reactions: Hunsbedt and oes

Saarg

Medlem
3 Apr 2007
719
50
28
Ja da var det på tide å få sagt noen ord om dette beryktede lydanlegget ned i Vanse. Avforum streiket den dagen jeg skulle skrive litt, så da tok det litt tid før jeg kom på det igjen.
Var i Kristiansand i jobbsammenheng og hadde med noe snacks som Karmann skulle få og noen minidsp for testing, så tok turen til Vanse etter jobb. Så ankom lovlig sent, men ble møtt med åpne armer (Ikke så åpne pga korona-avstand) av en jævla trivelig fyr! Det ble mest prating (fra Karmann 😆) men fikk litt tid til en liten demo av den ene subben hans, til tross for at naboene nok var hoppet til køys.
Det var helt grei trøkk, for å være helt ærlig....
Dette her var en helt spinvill opplevelse, for det er virkelig en opplevelse. Når Karmann finner frem noen godlåter og vrir opp litt på kula så trøkker det noe så inni helvete og det er så inni helvete tørr og ren bass uansett hvilket nivå en spiller på. Det er ikke hint til forvrenging eller bunning av element og rumlebass fra element som spretter gjennom halverommet ved litt volum skal du lete lenge etter! Til tross for at det ikke er tegn til buldring så er bassen så vanvittig fysisk at en av og til begynner å lure når en plutselig får noe som kjennes som ett slag i ryggen.
Nå tok ikke jeg med noe decibelmåler, men vi var vel litt over 100db på det høyeste 😜
Karmann hadde montert opp de nye horna sine også og det var rått hvor rett i trynet vokalen kom og hvor godt plasseringer av instrument kom frem.
Fikk også noen korte demospor fra film og det er skummelt å se action film der....

Synd det ble ett litt kort møte og håper at det er mulig å få til ett skikkelig besøk en gang i fremtiden!

Det værste var egnetlig å komme hjem å høre hvor dårlig eget anlegg høres ut. Men heldigvis er det midlertidig og håper det etter ombygging blir halvparten så godt som Karmann's anlegg!

Takk for en jækla hyggelig aften!

Karmann

Svært aktiv
31 Jan 2007
1.369
548
113
HEEY! Takk for hyggelige ord!! Stas med besøk så langt fra! Du har rekorden, selv om du var i "nærheten" men etter lang dag på jobben og du hadde trossalt ca 2 timer kjøring til hotellet, du ramlet vel ikke ut døra før 00:30.

Ja, dette må gjenntaes med lengre besøk, jeg har mulighet for overnatting, og dersom vi planlegger enda bedre kan jeg få til tomt hus en helg, så kan du dra med deg et par nerder til, så kan vi ha en mye lengre seanse.

Det ble korte utdrag av hva jeg har og tilby, men erfaring du har og feedbacken jeg fikk, stemmer akruatt med det jeg vil oppnå. Du er en av få som har nailet det, på så kort lytt.

Ja, kjeften min kan være en plage og den holder meg selv våken til tider, hahaha.

• Like
Reactions: Jan B and alias

Saarg

Medlem
3 Apr 2007
719
50
28
HEEY! Takk for hyggelige ord!! Stas med besøk så langt fra! Du har rekorden, selv om du var i "nærheten" men etter lang dag på jobben og du hadde trossalt ca 2 timer kjøring til hotellet, du ramlet vel ikke ut døra før 00:30.

Ja, dette må gjenntaes med lengre besøk, jeg har mulighet for overnatting, og dersom vi planlegger enda bedre kan jeg få til tomt hus en helg, så kan du dra med deg et par nerder til, så kan vi ha en mye lengre seanse.

Det ble korte utdrag av hva jeg har og tilby, men erfaring du har og feedbacken jeg fikk, stemmer akruatt med det jeg vil oppnå. Du er en av få som har nailet det, på så kort lytt.

Ja, kjeften min kan være en plage og den holder meg selv våken til tider, hahaha.
Ja det ble rimelig seint før jeg var tilbake på hotellet, men absolutt verdt det! Var en smule trøtt når jeg skulle kjøre videre morgene etter.

Ja skal se om jeg får dratt med meg noen andre fra området en gang du har fått tømt huset 🙂

Selv ved lavt volum så kan du høre at det er ett monster som ligger å venter nede i dypet, og når det blir litt volum og en vet hva som kommer blir en fortsatt like overrasket når monsteret angriper. Kan også sammenlignes med å stille seg på togskinnen på en stasjon der flytoget ikke stopper.... bare ikke så blodig. hahaha

Hadde vært greit å ha en slik kjeft selv på vei tilbake til hotellet! Hadde ett stopp eller to for å få litt frisk luft 😴

• Love
Reactions: Karmann