kabel"bukse"?? hva heter dette?

nyllon

Medlem
19 Apr 2007
447
0
0
Var ikke all verden som kom opp i det søket. Tror kanskje det må hete noe annet hvis ikke det er ekstremt sjeldent solgt i løsvekt. Skulle ikke tro det men..

nyllon

Medlem
19 Apr 2007
447
0
0
orso skrev:
Nja.. det der er vel egentlig kabelbukser. Kanskje litt dårlig tittel på tråen, men tenker på sånne "hus" eller splittere hvor kabeln føres inn på ene siden hvor pluss og minus kommer ut av andre siden. Noen er laget i aluminium.

4 Pcs Carbon Fiber Speaker Cable Audio Cable Wire Pants Boot Y Splitter 1 to 2 | eBay

Slike jeg tenker på.. men vet ikke hva det heter eller hvor man får tak i slike. Forutenom di to forskjellige jeg fant på ebay da.

orso

Medlem
14 Nov 2008
10.853
0
36
Treklosser låter mye bedre. Mye mer organisk og naturlig lyd. :mrgreen:

nyllon

Medlem
19 Apr 2007
447
0
0
He he, Skal IKKE begi meg ut på noe diskusjon her, men det har jeg liten tro på har noe å si.
Men jess, dere skjønner poenget. Finnes det ikke noe å oppdrive non plass? Å har det ikke noe navn?. Må jeg ut i snikkaboden å spikke sjøl?!? baah.

Yosh81

Medlem
17 Des 2011
588
0
0
orso skrev:
Treklosser låter mye bedre. Mye mer organisk og naturlig lyd. :mrgreen:
Surr i tillegg fersk bark rundt kabelen og smør på kvae på kabelskoen/bananpluggen så snakker vi organisk og naturlig lyd.
-Prøv deg gjerne frem med forskjellig treslag og hvor ofte du bytter barken.
Men for guds skyld, surr barken bare i retning med klokka, da det blir mest naturlig.
:cool: