K E A's Hjemmekino

K E A

Medlem
22 Mai 2004
1.551
2
38
45
Da er nytt lerret på plass, mye bedre bilde og bedre 3D.
Skal kle inn rammen med sort høyttaler teppe.

K E A

Medlem
22 Mai 2004
1.551
2
38
45
Er det fortsatt mulig å oppdatere MinHjemmekino? Får ikke lagt til noe som helst, virker som om hele greia har bare dødd ut med tia. Er det ingen som bruker denne siden mer?

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.180
103
63
41
www.avforum.no
Er det fortsatt mulig å oppdatere MinHjemmekino? Får ikke lagt til noe som helst, virker som om hele greia har bare dødd ut med tia. Er det ingen som bruker denne siden mer?
Skal teste litt, skal jo fungere å laste opp standard bilder, men som følge av lite bruk har vi ikke gjort noe utvikling av disse sidene på en stund. Planen var jo å implementere "drag and drop" bilder samt gjøre det enklere å plassere disse i rekkefølge...

K E A

Medlem
22 Mai 2004
1.551
2
38
45
Ok, da får jeg prøve igjen i kveld. Men er det jeg som ikke skjønner hvordan man legger til tekst, jeg får ikke lagret det som jeg legger til. Det blir bare borte. Prøvde å legge inn utstyrs liste, men teksten blir bare borte igjen.

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.180
103
63
41
www.avforum.no
Ok, da får jeg prøve igjen i kveld. Men er det jeg som ikke skjønner hvordan man legger til tekst, jeg får ikke lagret det som jeg legger til. Det blir bare borte. Prøvde å legge inn utstyrs liste, men teksten blir bare borte igjen.
Du har rett, selve tekstboksen dukker opp i listen sammen med bildene, men teksten er ikke der og det går heller ikke an å lagre ny tekst. Jeg har sendt feilmelding videre og gir beskjed når det er i orden igjen!

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.180
103
63
41
www.avforum.no
Tekstbokser i minHK er fiksa nå... :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

K E A

Medlem
22 Mai 2004
1.551
2
38
45
Da har jeg hatt x5900 i hus ett par uker, fantastisk maskin, har det noe for seg å legge opp nettverks kabel så den er koblet til nettverket? eller er det kun for firmware oppdatering?Har fått byttet ut så å si alt i kino'n nå. Så nå er jeg strålende fornøyd. Fikk tak i en SVS PB12 Plus/2 til, så nå har jeg 2 stk .

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.180
103
63
41
www.avforum.no
Da har jeg hatt x5900 i hus ett par uker, fantastisk maskin, har det noe for seg å legge opp nettverks kabel så den er koblet til nettverket? eller er det kun for firmware oppdatering?Har fått byttet ut så å si alt i kino'n nå. Så nå er jeg strålende fornøyd. Fikk tak i en SVS PB12 Plus/2 til, så nå har jeg 2 stk .
Du kan kontrollere projektoren via IP / nettverk, men ellers er det fint lite du kan gjøre med nettverk. Firmware må en bruke seriell-til-USB for å oppdatere på X5900, er kun fra siste N-serien de støtter USB (men altså selv der ikke firmware via nettverk). Nå er det jo gjerne slik at en sjelden egentlig bør prøve å "fix what aint broken", så med mindre det er noe veldig vesentlig som oppgraderes eller krever en update ville jeg anbefalt å droppe firmware update på JVCen i egen regi.

K E A

Medlem
22 Mai 2004
1.551
2
38
45
Har ikke tenkt å gjøre noe med projektoren. Hadde håpet det var en enkel måte å slå den på og av med.