Joakim 17 år sin halvdedikertekino! - bygge rom 90% ferdig!!! -

HoPPe`S

Medlem
22 Mar 2009
6.399
1
0
Det der syns jeg var virkelig dårlig gjort av AV-shop, dem er fryktlig redde for å kunne tape litt kroner. Dette hadde nokk ingen andre butikker gjort.

Når jeg bestillte PJ av AV-shop så glemte dem å sende med kvitteringa og jeg spørte om jeg kunne få den tilsendt via brevpost som ønsket men det fikk jeg ikke, fikk det på mail. Skikkelige gjerrigknarker.

Flott tråd og flott oppsett.

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
HoPPe`S skrev:
Det der syns jeg var virkelig dårlig gjort av AV-shop, dem er fryktlig redde for å kunne tape litt kroner. Dette hadde nokk ingen andre butikker gjort.

Når jeg bestillte PJ av AV-shop så glemte dem å sende med kvitteringa og jeg spørte om jeg kunne få den tilsendt via brevpost som ønsket men det fikk jeg ikke, fikk det på mail. Skikkelige gjerrigknarker.

Flott tråd og flott oppsett.
kjerrigknarker ja? nå fikk jeg melding om jeg ville enten ha et slikt lerret jeg har med hvit kasset noe jeg ikke til ha siden veggen er sort. så da spurte de om jeg ville ha tilbake pengene for lerretet, og det er jo rett og slett tap for meg:x så spurte igjen om de ikke har noe andre lerret de kunne tilsendt meg :)

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
gjorde det selv.. så får finne fram noe teppe. er skikkelig misfornøyd med den kundeservicen.. først vente 2 mnd på deler, så forventer de at de skal gi meg noe enda dårligere enn jeg først kjøpte. først kjøpte jeg v2 DYNAGREY som rommet mitt trenger, men de kunne bare sende meg brightwhite da med sort kasett, og nå vil de sende meg brightwhite lerret med hvit kasett. blir helt oppgitt av dem. trodde jeg kunne få noe ordentlig oppgjør i detta men..:roll:

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
HK_Xclio skrev:
Enig her :)
Det er ingen problem å trekke om kassa!
er kanskje ikke noe problem, men har aldri gjort det før, og vil hvertfall ikke ødelegge det. pluss jeg er lei av dette drittet og vil se en film med et lerret som står i vater ;)

HK_Xclio

Medlem
15 Nov 2008
7.161
0
36
Sørreisa
joakimpatos skrev:
er kanskje ikke noe problem, men har aldri gjort det før, og vil hvertfall ikke ødelegge det. pluss jeg er lei av dette drittet og vil se en film med et lerret som står i vater ;)
Så når har di heller ikke den lerretsduken du skal ha heller? dette er virkelig dårlige greier :S

Nå er jeg bombesikker på att jeg aldrig skal handle noe hos di igjen.

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
HK_Xclio skrev:
Så når har di heller ikke den lerretsduken du skal ha heller? dette er virkelig dårlige greier :S

Nå er jeg bombesikker på att jeg aldrig skal handle noe hos di igjen.
Nei det var jo det som ble første klemma..

så får vell finne fram saksa å klippe opp ett teppe eller finne en annen løsning..

Ingeniør'n

Medlem
26 Jul 2005
11.452
0
36
En ganske utrolig historie - er det virkelig mulig å holde på slik. Har aldri hørt at men får beskjed å destruere et produkt - normalt er at man returnerer det for det første, og at de i etterkant ikke kan lever - som sagt er det mulig :!:

TorTorden

Medlem
21 Jan 2012
12.105
0
36
Sitter og sikler på en hw50, og tror jeg sånn driter i avshop kjøper den hos hifiklubben i stedet..

Synd for avshop hadde vel verdt enkleste måten og fått den kalibrert av Gorm :p

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
TorTorden skrev:
Sitter og sikler på en hw50, og tror jeg sånn driter i avshop kjøper den hos hifiklubben i stedet..

Synd for avshop hadde vel verdt enkleste måten og fått den kalibrert av Gorm :p
Så lenge du ikke kjøper lerret tror jeg muligens det skal gå bra :lol:

HoPPe`S

Medlem
22 Mar 2009
6.399
1
0
joakimpatos skrev:
Nei det var jo det som ble første klemma..

så får vell finne fram saksa å klippe opp ett teppe eller finne en annen løsning..
Kjøp da sort filt som brukes på subkasser, dette fås kjøpt hos Torshov.

Eventuelt om AV-shop kan sende med sort stoff som dem helt sikkert har liggende fra kinobyggingen.

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
HoPPe`S skrev:
Kjøp da sort filt som brukes på subkasser, dette fås kjøpt hos Torshov.

Eventuelt om AV-shop kan sende med sort stoff som dem helt sikkert har liggende fra kinobyggingen.
eller biltema 8) ellers kan jeg huske naboen sa han hadde nok screenmolton til å kle den ene veggen min med, så kan muligens få en bit av det :)

arntost

Medlem
5 Feb 2008
1.507
0
0
joakimpatos skrev:
eller biltema 8) ellers kan jeg huske naboen sa han hadde nok screenmolton til å kle den ene veggen min med, så kan muligens få en bit av det :)
Ikke noe problem, har noe liggende fra jeg bygget om kinoen.

Ingeniør'n

Medlem
26 Jul 2005
11.452
0
36
joakimpatos skrev:
Da var lerretet på plass :D kommer med bilde i løpet av kvelden håpte jeg :razz:

Har forresten bestilt hodetelefoner til skolebruk mm. :)

er ikke så mye heftig med det, men det driter jeg i så lenge jeg får lydkvaliteten på topp :D
Tror du skylder oss en liten oppklaring i hva som ordnet seg i forhold til nytt lerret ?

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
Ingeniør'n skrev:
Tror du skylder oss en liten oppklaring i hva som ordnet seg i forhold til nytt lerret ?
etter jeg kutta hull så sendte jeg jo email, etter mye fram og tilbake så fant de ut av at de skulle sende meg samme lerretet bare med hvit kasett, og det sendte de så fort som mulig og det er her nå med hvit kasett.. om det var det du mente :)

Ingeniør'n

Medlem
26 Jul 2005
11.452
0
36
joakimpatos skrev:
etter jeg kutta hull så sendte jeg jo email, etter mye fram og tilbake så fant de ut av at de skulle sende meg samme lerretet bare med hvit kasett, og det sendte de så fort som mulig og det er her nå med hvit kasett.. om det var det du mente :)
Jepp, det hadde jeg ikke fått med meg - godt de ordnet opp på beste mulige måte da...