Joakim 17 år sin halvdedikertekino! - bygge rom 90% ferdig!!! -

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.860
70
48
Gratulerer med projektor og lerret , blir nok bra dette når du får alt på stell :)

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
Har testet litt rundt om på 3D briller, og ingenting har funka. Er det kun benq sinr briller som funker? :(

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
meget skuffet over AVshop sin kundeservice.. sendte mail til dem om lerretet og de skrev de skulle få sendt ned en del som skulle hjelpe, men det har jeg enda ikke fått etter 2 uker :???: lerretet derimot tok dem 4 dager og sende...

utenom det så kommer takfeste til PJ i neste uke. skal bli en lettelse 8)

HK_Xclio

Medlem
15 Nov 2008
7.159
0
36
Sørreisa
joakimpatos skrev:
meget skuffet over AVshop sin kundeservice.. sendte mail til dem om lerretet og de skrev de skulle få sendt ned en del som skulle hjelpe, men det har jeg enda ikke fått etter 2 uker :???: lerretet derimot tok dem 4 dager og sende...

utenom det så kommer takfeste til PJ i neste uke. skal bli en lettelse 8)
jeg har bare gode erfaringer med AVshop, men ser det har vært en del klager. 2 uker for å sende en del, den var egentlig litt drøy, å det hadde ikke jeg godtatt.

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
Fikk heldigvis svar at de hadde fått delene inn i går og skulle sende de ut ASAP :) håper på et par dager i fra nå!

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
HK_Xclio skrev:
Nice :)
Men, hvordan fungerer det med senter på gulvet? det funket dårlig hos meg :/
funker utmerket! har løftet den litt på baken og mye framme, står presis i hodehøyde fra soffen! :)

cybervision_ skrev:
Herlige London, her var det blitt fart på sakene! Kanonbra! :mrgreen:
syns og det tok form! :D
mangler å stille inn bilde og få et par kabelskinner så skal det bli bra!

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
da er min Yamaha receiver solgt. la den ut på nett, ble solgt på 5 min og nå er den borte :) prisen burde da være bra!

Onkyo TX-NR616 er på vei inn og gleder meg til å få høre den energiske lyden igjen! :mrgreen:

runefalk

Medlem
2 Jun 2010
3.530
0
0
45
avforum.no
joakimpatos skrev:
da er min Yamaha receiver solgt. la den ut på nett, ble solgt på 5 min og nå er den borte :) prisen burde da være bra!

Onkyo TX-NR616 er på vei inn og gleder meg til å få høre den energiske lyden igjen! :mrgreen:
Onkyo er bra vet du8)

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
har en budskjett-kino, og da trenger man bare budskjett-kabler! :)
så fikk lagt inn en bestilling på netonnet for å bli ferdig med projektorstyret, og så jeg kan bruke det optimalt uten kabelrot! så i mårra skal jeg hente Receiveren og kjøpe kabelskinner på 6 meter :D detta blir flott :mrgreen:

Vedlegg

Stealt

Medlem
9 Aug 2005
2.378
0
0
joakimpatos skrev:
har en budskjett-kino, og da trenger man bare budskjett-kabler! :)
så fikk lagt inn en bestilling på netonnet for å bli ferdig med projektorstyret, og så jeg kan bruke det optimalt uten kabelrot! så i mårra skal jeg hente Receiveren og kjøpe kabelskinner på 6 meter :D detta blir flott :mrgreen:

Postoppkrav 50kr = budskjett ?? :wink:

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
devilej skrev:
Hva hjalp mest på lyden? At du løftet på baken eller mye der fremme? :mrgreen:
Det var framme! Men ble for høyt så måyte løfte den litt til bak for å få den til å "se" meg i sweetspot! :)

Komlo

Medlem
10 Sep 2010
8.067
0
36
Mi erfaring er at å få senter så høgt opp frå golvet som mogleg, er det beste. Men med lerret i normal høgd, er jo dette vanskeleg...