Kona og eldste datter ser den 7. Harry Potter filmen, gøy når de bruker hjemmekinoen! De to yngste ser film i stua. Jeg planlegger kveldens tweakingVil ha mer trøkk i brystet. Skal teste med litt mer økning i 60-80hz området.
Det ligger 4 2258 drivere på finn, så da mangler du bare noen meter kablerForbereder flere subber så kjøpte tilbake en Behringer NX6000 jeg byttet fra meg i en handel. Monterte Noctua vifter og er klar for støyfri drift av fire 18" plassert bak lerretet. Da mangler jeg kun de fire 18" og noen meter med kabler![]()
Det ligger 4 2258 drivere på finn, så da mangler du bare noen meter kabler![]()
Nei der er jeg helt blank. Regner nesten med at @Karmann har testet de eller kan si noe om karakteristikk.Takk for tips Saarg! Jeg er ikke kjent med JBL drivere men ser de selges som en lettere versjon enn 2242h. Har du/noen peiling på hvordan lydkarakteristikken er i forhold til 2242h? Smekk osv..?
Nei, er ikke mye forskjell. Så de vil som sagt gjøre en fin jobb.
Men du har ikke vurdert "lillebroren" til de som sitter i horna dine?
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Ja, de har mange drivere men jeg vil si denne er "broren"
Føler du mangel på smekk med de to du har ?
Hei, ja umulig å åpne meldinger her. Plutselig virker det og plutselig vekk. Originale mål etter pdf er : H:1010 B:674 D:450 men når du tar tommestokken, så viser den : H:1000 B: 650 D:450Henter et par JBL 2258 til onsdag. Lager et par kasser og ser om jeg kommer i mål med to i første omgang.
Karmann: får ikke svart deg på PM. Satser på portet etter svaret ditt. Har du de originale målene til 4645C? Har ikke plass til dypere enn original kassen.
Hei, ja umulig å åpne meldinger her. Plutselig virker det og plutselig vekk. Originale mål etter pdf er : H:1001 B:674 D:450 men når du tar tommestokken, så viser den : H:1000 B: 650 D:450
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Dersom du skal bygge portet er den noe annerledes en den ja la inn tegning til tidligere. Jeg hadde demping tilsvarende originale, ca 5 cm på alle vegger utenom front baffel.Mange takkDa bruker jeg tegningene du tidligere la inn i tråden for resten. Bruker du demping i kassen? Avstivninger?