Ivaols hjemmekino 2.0

americanFord

Medlem
13 Aug 2009
4.363
26
48
Gromt rom og anlegg du har! Mener å huske at du hadde noen beist fra Swans for noen år tilbake?

Ivaols

Medlem
20 Feb 2005
4.436
8
38
Gromt rom og anlegg du har! Mener å huske at du hadde noen beist fra Swans for noen år tilbake?
Stemmer det :) Ikke så lenge siden jeg solgte senteren. Den var med i mange år og ble solgt til slutt på grunn av klangforskjell da jeg gikk over på hornfronter. Aktiv drift av store horn er et nytt kapittel!

americanFord

Medlem
13 Aug 2009
4.363
26
48
Stemmer det :) Ikke så lenge siden jeg solgte senteren. Den var med i mange år og ble solgt til slutt på grunn av klangforskjell da jeg gikk over på hornfronter. Aktiv drift av store horn er et nytt kapittel!
Høres ut som et spennende nytt kapittel! Tipper det trykker greit hos deg.

Hvor holder du til?

Stian.V.H

Medlem
20 Jun 2009
1.144
26
48
Fint kinorom du har med komponenter som sikkert spiller gromt.
De subbene til TheShy/8x12Tom er heftige,fulgte mye med på tråden hans når han bygget de Shyhornene,de er nok meget rå kan jeg tenke meg.
Ser du har en fin gammel traver i HW20 på bildesiden,har samme selv,gammel men god. :)

Er det scenemolton du har som sortmaskering i rommet eller har du malt?Det ser jevnt og fint ut.

Ivaols

Medlem
20 Feb 2005
4.436
8
38
Mange takk for hyggelig kommentar.

Ikke noe brems med to ShyHorn :)

Har malt veggene. Scenemolton over for store flater vil dempe for mye i de lyseste frekvensene. Har satset på bredbåndet demping i størst mulig grad.

• Like
Reactions: Stian.V.H

Ivaols

Medlem
20 Feb 2005
4.436
8
38
Litt bilder må til. Ser litt "under construction" ut spesielt bak i rommet. Når det blir utevær skal jeg sprøytemale diffusorene svarte. Noen svarte høyttalerkabler fremme i rommet blir det nok også en vakker dag men bruker mest tid på de store viktige tingene.

Vedlegg