iTunes til iPod

bruker123

Medlem
4 Okt 2010
1.296
0
0
Hei.

Jeg har iPod, men MÅ jeg bruke iTunes for å flytte over musikk?

De kan jo ikke ha gjort det så vanskelig at man må ha tilleggsprog. og eget bibliotek for å overføre mp3-filer? På min Creative jeg hadde før så kunne jeg bare dra filer over i mappa.

kftosberg

Medlem
3 Sep 2005
4.869
0
0
37
bruker123 skrev:
Hei.

De kan jo ikke ha gjort det så vanskelig at man må ha tilleggsprog. og eget bibliotek for å overføre mp3-filer? På min Creative jeg hadde før så kunne jeg bare dra filer over i mappa.
Du kan jo bare opprette en spilleliste som du synker med itunes biblioteket ditt. Da kan du jo bare dra over sanger til ipoden din.

henning449

Medlem
9 Sep 2009
234
0
0
Dersom du tenker flytte over fra en pc/mac til en annen er det faktisk så vanskelig. Dersom du har iPod med mye minne skal du ha mulighet til å bruke den som hdd tror jeg. Dette vil da hjelpe deg med å legge over.

Eventuelt kan du bruke "sharepod" til å ta ut musikken som ligger på iPoden til den nye pcen/macen.

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.998
0
0
bruker123 skrev:
Hei.

Hva med gode, gamle Anapod Explorer? ;)

bruker123

Medlem
4 Okt 2010
1.296
0
0
kftosberg skrev:
Du kan jo bare opprette en spilleliste som du synker med itunes biblioteket ditt. Da kan du jo bare dra over sanger til ipoden din.
Hele poenget var jo at jeg ikke ville bruke iTunes da. Er klar over at det "bare" er å bruke iTunes til å dra over filer.

Saken er at det er ikke alle som har hele biblioteket sitt i kun mp3, og da blir det fort vansker med å konvertere alle FLACs og Lossless. Det er mye styr! Et HELT nytt bibliotek bare for å få over musikk?!

Må da være en lettere måte. Håper bare ikke svaret er å finne en annen mp3-spiller.

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.998
0
0
Dette var jo nye opplysninger.

Dersom du er "låst" til FLAC, og ikke vil konvertere, så er iPod feil spiller. Velg en annen "mp3"-spiller.