Interesse for Powerbuy på Sony HW10? - Ny runde

Lil-H

Medlem
10 Jul 2004
3.689
0
0
Ser rundt i diverse tråder at interessen for denne har begynt å bli stor! Jeg har sendt en forespørsel til PB om dette kunne vært et interessant produkt, men har ikke fått mail tilbake, ei har det kommet opp informasjon på deres nettsider, så om flere sender mail inn til de, evt en moderator på forumet her, så burde vi få fortgang på ting.

TW3000 gikk for 16k, så ikke urimelig at HW10 legger seg på samme nivå!?

EDIT: tittel er modifisert

Gratulerer

Medlem
31 Okt 2006
5.352
0
36
Jeg er positivt innstilt på å være med, om prisen kommer ned i 16. Jeg skulle gjerne sett den i aksjon først, men testene er jo svært positive så langt

Lil-H

Medlem
10 Jul 2004
3.689
0
0
Tror vi burde få den helt ned i 16k, noe annet ville vært rart.

peram

Medlem
25 Jan 2006
583
0
0
Gratulerer skrev:
Jeg er positivt innstilt på å være med, om prisen kommer ned i 16. Jeg skulle gjerne sett den i aksjon først, men testene er jo svært positive så langt

Så denne live i sammenligning i går i helt mørkt rom. Den overrasker STORT i positiv retning og bruker man tid på kalibering av denne så er forskjellen opp til VW80/HD-350 osv så stor som prisforskjellen skulle tyde på. Man ser selvf. forskjeller i kontrast opp til "mid/high-end" projektorene, men det var dette med pris igjen da.....

Med riktig pris er dette meget interessant for meg også.

peram

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
...I første omgang skal vi legge ut HW10 på PowerBuy, så er det bare å begynne å registrere interesse og maks interessepris! ;)

Lil-H

Medlem
10 Jul 2004
3.689
0
0
flott flott. Føler dette ikke blir vanskelig å gjennomføre!

Lygren: Når kan vi forvente å få opp et PB? Allerede imorgen?

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
...vel, prosessen er jo som følger:

1. Selger angir tilbud
2. Kjøper angir interesse (1. og 2. kan skje uavhengig av hverandre)
3. Når eventuelt tilbud og interesse matcher, f.eks. at 5stk ønskre å handle til 17.500.-, og selger har et tilbud som er minste like godt og forutsetter min. 5 kjøpere har vi en "match" og PowerBuyet er i gang...

Vi får bare se her - det hele avhenger jo av en rekke faktorer, men jeg tror nok utvilsom HW10 ville blitt en populær PowerBuy-vare... ;)

Kallenator

Medlem
3 Jul 2008
177
0
0
32
Da har jeg meldt min interesse! Fint om flere gjør det så fort som mulig. ;)
(Merk siden er litt treg*)

Lil-H

Medlem
10 Jul 2004
3.689
0
0
Vi er da 3 interesserte, men jeg ser fortsatt ikke noe fremgang hos sidene til powerbuy.no vedrørendre pris, interesserte, min og maks antall etc.
Lygren, kan du komme med noen innspill her?