Interesse for Powerbuy på Sony HW10? - Ny runde

Jimmbo

Medlem
21 Des 2005
333
0
16
Har nok fått meg en aldri så liten uvenn i dag.... Under registrering av PayPal i formiddag, kom jeg "nesten" i mål.... men bare nesten.

Når eg skulle bekrefte adresse m.m. fikk jeg serverbrudd ca 19 ganger:evil:

"Side ikke tilgjengelig...."

Akkurat det samme skjer nå i ettermiddag/kveld...

Det er grunnen til at jeg ikke får registrert dette kjøpet.

Tips?

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
Hmm, snodig... PayPal pleier jo å funke temmelig stabilt. Du får bare prøve igjen i morgen tenker jeg, antar det er noe midlertidig! ;)

Jimmbo

Medlem
21 Des 2005
333
0
16
Ok. Vil det si at jeg må gå "hele runden" - og på nytt melde interesse for HW10 siden "tidsfristen" er ute - eller bare registrerer jeg meg / betaler som om intet har skjedd?

Jimmbo

Medlem
21 Des 2005
333
0
16
Da må vi vel bare kaste oss rundt og få dette satt i verk. Håper dere andre som har vist interesse tar opp tråden slik at vi kan få godsakene i hus så snart som mulig

Spm: Dersom jeg betaler depositum på Powerbuy - og ingen andre kaster seg på tilbudet... Hva skjer da med de pengene? Hvor lenge er de "låst"

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
...de er låst bare i påmeldingsfasen, dvs. rundt 5 dager, dernest får du de refundert hvis det allikevel ikke kommer nok påmeldte (kun 2 er kravet på dette PowerBuyet...)...

Lil-H

Medlem
10 Jul 2004
3.689
0
0
Vil bare si jeg har endret tittel på tråden, vi håper det går bedre denne gangen :)

Jeg har allerede kjøpt, så det er bare til å glede seg folkens.

Jimmbo

Medlem
21 Des 2005
333
0
16
Så det vil si at du er fornøyd?

Har den svart til forventningene? Hva med et terningkast:-D

Nivve

Medlem
12 Apr 2009
603
0
0

Hvem trenger treningskast? Se hvor lekker den er! Les dybdetesten på den så ser du at den er knallgod, og det er ikke store forskjeller på denne og de til 40-50k :)

Angående Paypal, det tar visst noen dager før jeg får "koden" i nettbanken for å bekrefte VISAen min. Dette er den eneste måten jeg får betalt depositumet på 558kr. Så jeg venter bare på koden.. jeg var også litt bekymret for at ingen andre skulle melde seg på, Jimmbo. Men jeg ser at du er a sure thing? :D

Hvorfor IKKE kjøpe denne? Den er MINST 1000kr billigere enn den billigste på markedet, og det er ikke sagt et negativt ord om den siden november, som jeg har lagt merke til.

Det blir min første projektor, fram til nå har jeg hatt en 32" CRT (tidligere mid-top-modell) og har ganske store forventninger. Det blir sikkert mye knoting med kalibrering og slikt, men bildet ut-av-boksen er visstnok veldig bra.

Bare jeg får koden fra nettbanken min så skal jeg betale depositumet. Og om 2 uker skal jeg på leave fra Afghanistan, så da venter den nok hjemme.. håper jeg :)

Jimmbo

Medlem
21 Des 2005
333
0
16
Hehe.... Veldig bra:-D

Yes - I`m a sure thing - så snart jeg får dette *******s nettet til å spille på lag. Gir meg ikke før eg får lagt inn "interessen" i kveld:)

Det nytter av og til med litt rå bannskap.... Har akkurat nå betalt depositum - så nå er vi ett steg nærmere...

Lil-H

Medlem
10 Jul 2004
3.689
0
0
Jimmbo skrev:
Så det vil si at du er fornøyd?

Har den svart til forventningene? Hva med et terningkast:-D

Meget fornøyd ;) Ikke nødvendig at jeg skal prøve å skrive "ordentlig" når det finnes en dybdetest av denne. Er dårlig på tekniske termer når det kommer til projektor, så derfor lar jeg vær.

Jeg tror dog ikke testen nevnte noe om gaming, men det fungerer den ypperlig til, om det er Resident Evil, Killzone, Prince of Persia, Eternal Sonata, Hexic, Gears of War...

Lampetimer har rundet 170t siden jeg kjøpte den ;)

Nivve

Medlem
12 Apr 2009
603
0
0
Hvordan vil denne fungere mot for eksempel Acer P7240, som har 4500 ansi lumen?

Veldig enkelt: 1000 vs 4500 ansi lumen. Fordel/ulempe?

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
Du bør opprette en egen tråd om du lurer på noe teknisk, Nivve... Rent generelt; du kan ikke sammenligne denne mot en dataprojektor, vi snakker to forskjellige verdener hva angår ytelse i videosammenheng...

T 2

Medlem
11 Jul 2005
4.209
0
0
59
lygren skrev:
Du bør opprette en egen tråd om du lurer på noe teknisk, Nivve... Rent generelt; du kan ikke sammenligne denne mot en dataprojektor, vi snakker to forskjellige verdener hva angår ytelse i videosammenheng...

Hva legger du i "dataprojektor"? Best med Blu-ray fra en HTPC?

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
...kort fortalt; en "dataprojektor" mangler:

1. dynamikk / kontrast - fokus ligger på maksimalt lysutbytte (som jo i og for seg er det viktigste når en skal vise PowerPoint i et lyst møtelokale, men helt feil i en hjemmekino når kontrasten ikke samtidig er tilsvarende høy!)

2. Dårligere prosessering

3. Høyere støynivå

4. Manglende kalibreringsmuligheter

...denne diskusjonen er uansett ikke egnet her inne, og det finnes mange tråder rundt emnet allerede, men en kan selvsagt legge opp en ny tråd om en ønsker flere innspill en kun fra undertegnede! ;)

Nivve

Medlem
12 Apr 2009
603
0
0
lygren skrev:

Det er mottatt, wilco.

Nivve

Medlem
12 Apr 2009
603
0
0
Jimmbo skrev:
Come on ladies:-D

Slutt å surre nå Nivve - og kast deg på PB av HW10.;)

Jeg surrer, og det er fordi jeg venter på koden fra paypal så jeg kan betale depositumet, sjekket nettopp nettbank og ingen kode er kommet.. :evil:

Edit: Kortet er endret i paypal! Depositum er avgårde :D

Jimmbo

Medlem
21 Des 2005
333
0
16
Veldig bra8)

Da er vel opplegget slik Lygren - eller andre - at de blir sendt ut asap når vi nå er to som er klar? Hva er tidsramma på et slikt kjøp?

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
Ja, først må påmeldingstiden gå ut (2-3 dager igjen), og dernest sendes varene ut så snart innbetaling er registrert hos PayEx... Er ikke lenge til du har projektoren i hende med andre ord! ;)