Interesse for Powerbuy på Sony HW10? - Ny runde

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
...selger melder at leveringssituasjonen på HW10 er såpass begrenset nå om dagen at det foreløpig ikke foreligger rom for et PowerBuy på denne... Mulig dette endrer seg, men pr. dato klarer de knapt å levere til de som bestiller på vanlig måte... Gir dere beskjed så snart det ev. dukker opp mer info! ;)

Lil-H

Medlem
10 Jul 2004
3.689
0
0
Ekstremt kjedelig, men flott du kommer med info.
Spørs om det da nesten ikke er like greit å kjøpe fra f.eks AVshop, da de akkurat har fått inn nytt lager. Nå som € også ligger godt under 9, så vil vel det bety at prisene blir litt mildere enn det de var i januar. Spørs da bare hvor lenge en klarer å vente.

Har vært uten TV i snart 8 uker nå, så jeg begynner virkelig å kjenne presset!

frodehf

Medlem
8 Sep 2006
1.278
0
0
Noen som veit noe om hvortid eit slikt PB kan settes opp?
Trenger prosjektor nå!

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
...det er fremdeles slik at selger melder om svært knapp tilgang på denne, og det spørs om det løser seg helt med det første da dette jo har utviklet seg til å bli en av markedets mest populære projektorer...

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
...selger har lagt ut et tilbud på denne på 18.500.-... Er jo ikke så mye under det som allerede er tilgjengelig som dere ser (18.999.- er vanlig pris), men slik er det vel gjerne i litt større grad på denne type "hotte" varer... Det er videre maksimalt 5 tilgjengelig, så får den som ønsker det registrere interesse!

Jimmbo

Medlem
21 Des 2005
333
0
16
Ok. Takker.

Har aldri handlet via Powebuy. Kanskje det finnes en link eller tidligere tråd hvor fremgangsmåte m.m. for å handle slik beskrives? Kunne ikke finne noen tråd om dette i farta...

Hoffa

Medlem
23 Sep 2005
2.176
0
0
Jimmbo skrev:
Ok. Takker.

Har aldri handlet via Powebuy. Kanskje det finnes en link eller tidligere tråd hvor fremgangsmåte m.m. for å handle slik beskrives? Kunne ikke finne noen tråd om dette i farta...
Det er bare å registrere seg som bruker og følge instruksjonene. Ellers står det vel endel om fremgansmåten tidligere i denne tråden.

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
...bare å skrive PowerBuy og taste inn postnummeret ditt, så er du "inne". Dernest må du registrere deg som bruker for å kunne registrere din interesse, som du må registrere inkludert frakt. Så snart det er 2 interesser registrert som matcher selgers tilbud aktiveres PowerBuyet, og du kan melde deg på! ;)

Jimmbo

Medlem
21 Des 2005
333
0
16
Hvordan vil dette være vs å handle via Avshop? Garantier, kundebehandling, m.m.?

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
...helt identisk, da det jo er AVshop som er selger her... PowerBuy er kun en formidlingstjeneste. Anbefaler at du leser litt under "Om oss" og "Hvordan virker det", samt "Vanlige spørsmål" på PowerBuy-sidene for å gjøre deg bedre kjent med konseptet! ;)

Jimmbo

Medlem
21 Des 2005
333
0
16
hmmm... Javel nei:)

Joda - jeg har lest. Men når man bare blir mer forvirret jo flere tråder man leser, er det ikke så enkelt for en nykommer å orientere seg i denne jungelen.
Jeg leste bla i denne tråden - postet 11.feb av Lil-H (ekspert:-D ) hvor han lurte på å heller kjøpe fra Avshop......

Derfor ønsket jeg en presisering.
Men nå vet jeg mye mer enn for bare en liten time siden:)

Nivve

Medlem
12 Apr 2009
603
0
0
Aiai, da har jeg meldt interesse... etter dagens hendelse (jf. "Sted" i min profil) har jeg skjønt at det er ingen vits å gnuge på penger til man blir gammel, her er det på tide å kose seg litt..

Torstein

Edit: Funnet lerret (ADEO Greyvision 84", 1300kr). Jeg får ikke meldt meg på siden det tar 3-4 dager å bekrefte VISAen på paypal (nytt kort). Er noen flere med på denne? Cmon! What you waitin' fo'? Er det noen grunn til å IKKE utnytte dette tilbudet? :D

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.354
189
63
42
www.avforum.no
...da gjelder det å faktisk melde seg på folkens, dumt å initiere PowerBuys hvis en ikke har tenkt å følge opp! ;)