Interesse for PowerBuy på Onkyo TX-SR876 til 9.950.- og 906 til 13.950.-?

YS..

Medlem
9 Okt 2005
202
0
0
runefilm skrev:
Så at Mono.no gikk ut å advarte mot kjøp via powerbuy og problemstillinger mht garantier etc. Hva tenker dere om det?

Er ellers på vipp mellom yamaha sin rx 3900 og onkyo 876, hva mener dere?

Kjøpte 876 gjennom Powerbuy (AVshop) Var en feil på denne, men fikk tilsendt ny uten noen ekstra kostnad, så uttalelsene til "Mono" ville jeg ikke bekymret meg for ved kjøp av disse.

Tchortsky

Medlem
19 Nov 2006
248
0
0
Mitt første bekjentskap med PowerBuy, men er det meningen at det skal stå at alle disse auksjonene står med status "avsluttet"? Inkludert auksjonene for TW2000 og 906.

Jeg meldte min interesse uansett, men evt. andre interesserte kan tro at de er for sent ute, eller er alle her kjent med at det bare er slik det er?

Tchortsky

Medlem
19 Nov 2006
248
0
0
Tchortsky skrev:
Mitt første bekjentskap med PowerBuy, men er det meningen at det skal stå at alle disse auksjonene står med status "avsluttet"? Inkludert auksjonene for TW2000 og 906.

Jeg meldte min interesse uansett, men evt. andre interesserte kan tro at de er for sent ute, eller er alle her kjent med at det bare er slik det er?

Noen som har brukt Powerbuy tidligere som kan uttale seg om dette? Hørte forresten av TW5000 var en uke unna nå. Prislapp rett i underkant av 30 lapper

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.387
214
63
43
www.avforum.no
De PowerBuyene som vises på forsiden er avsluttet, men så snart det er nok interesser på nye PowerBuys aktiveres disse, og dette skjer automatisk. Alt du trenger å gjøre er å registrere din interesse, og når din interesse matcher med selgers antall og pris får du beskjed om å faktisk melde deg på.

Anbefaler at du leser "Vanlige spørsmål" og "Hvordan virker det".

Tchortsky

Medlem
19 Nov 2006
248
0
0
Jeg valgte "nye tilbud" i bunnen av de aktuelle produktene. Ble "lurt" av at tidligere powerbuy på det samme produktet stod oppført rett under den nye, hvor den underste var avsluttet (og til annen pris).

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.387
214
63
43
www.avforum.no
Ja, er jo litt å sette seg inn i... ;) Under vises da tidligere PowerBuys på produktet, greit å se hva prisene og volumet har ligget på tidligere!

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Og her selges det som aldri før? Er det egentlig penger å tjene for sjappa som selger?

sosyv

Medlem
20 Nov 2005
262
0
0
Nå har jeg også meldt min interesse for 876 - det forutsettes at den er sort.
Da har jeg fått et hint om at PB blir iverksatt:)

Mvh
Stig

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.387
214
63
43
www.avforum.no
Du betaler et depositum over PayPal for å bekrefte din påmelding, ikke verre enn det... ;) Resten av beløpet betales til PayEx, som sitter på pengene din til selger har levert og du har bekreftet leveransen.

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.387
214
63
43
www.avforum.no
sosyv, PowerBuyet er nå i gang, men det tar 12 timer før "alle" kan melde seg på. Er bare å følge med på forsiden, i løpet av i morgen tidlig vil du kunne melde deg på direkte (og du kan da bare fjerne interessen du har registrert).