Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

Tandstad

Medlem
21 Feb 2005
3.975
1
36
www.home.no
God kveld gutta!

Er i ferd med å fullføre Apex høgtalarane mine endelig(etter over 4 års prosess, ser eg for meg å vere ferdig innen to veker kanskje no), og tenker på dette med spikes. Ser jo at mange bruker Soundcare spikes, men desse koster skjorta virker det som. Vil gjerne ha svarte spikes som ikkje viser så godt. Har kikka litt på desse
Brand New Monacor SPS-10/SC Speaker Spikes Black Chrome | eBay

Synes desse såg flotte ut, men litt usikker på maks belastning osv. Kva meiner folket om spikes, og har dokke nokon formeining om gode sådanne? Har tidligare brukt biltema sine, men dei blir litt for bling i denne samanheng, men mindre dei kan skaffast i svart.

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Har sekketralle og kommer meg greit opp på baksiden av huset og inn skydedøren på verandaen. Men takk for omtanken. ;)

Snakka litt i tråden om Econo at vi kom til å gå for en litt spesiell finish på disse. Inspirert av sand19 bruker vi tapet. :mrgreen: Satser på å få den på i morgen. Dette blir hat eller elsk vil jeg tro. ;)

spade

Medlem
29 Aug 2006
3.042
0
0
IXO'en kan bruker til annet enn å åpne vinflasker altså ;)

Vurderer å kjøpe en på jobb selv faktisk. Kjekt når man skal koble noen hundre ledninger i rekkeklemmer. Men jeg tror jeg vil gå for denne:

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
54
Kristiansund
Da er det litt bilder igjen.

Første er etter beising av baffel

Og hele stasen ferdig montert og på plass.

Vedlegg

• Ferdig beiset.jpg
    Ferdig beiset.jpg
    386,9 KB · Sett: 20
  • Ferdig montert.jpg
    Ferdig montert.jpg
    233,1 KB · Sett: 45

svennand

Medlem
30 Nov 2004
3.001
0
0
36
LogB.no skrev:
Godt å høre at det går den rette veien SA, matlysta kommer nok etterhvert :)

Nå har vi hatt 2 entreprenører på besøk og venter på tilbud nummer 2 for nytt VVS og nytt bad i kjelleren. Første tilbud var på 160.000.-

Om noen dager får jeg det nye SSD kortet så da blir det nok litt mer tegning og planlegging også. I tillegg har vi investert i ny skanner for de 5000+ negativene vi klarte å redde fra myggelkatastrofen, blir deilig å få alt over i skyen :)

Ble en Epson Perfection V700.
Link til test her: Lyd & Bilde tester Epson V700

For de spesielt intresserte:
Photo-i, Supertest på hele 18 sider

HA! den skal jeg leie av deg=P! Har en formue gamle familiebilder av besteforeldre osv som nå er gått bort. Gull verdt å få scannet disse.

Tenkte jeg skulle bruke Canon MP990en som jeg kjøpte, men du dæven for en treig prosess, en og en remse. 4 på rad er jo gull verdt=)

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
54
Kristiansund
Da er Rotelen på vei til Soundfre@k, ar snakk om aktiv deling der i gården, han hadde en likedan fra før.

Kanskje prøve å selge 20-39 kloneprosjektet som endte opp i en SB-12 klone også da, pluss forsterkeren til det prosjektet. Om da også 20-39en ryker ut døra må det begynne å nærme seg en brukt PC13 Ultra kanskje ...

Ha en fortreffelig helg :)

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Lurer på om ikke Dayton faktisk var målt noe bedre enn SI, men skal se om jeg finner mer info.

Har ikke du tilgang til CNC Jo Andre? I så fall kan du jo få laget opp "staver" i rett bue som du setter sammen/stabler i høyden. Lettere å få fint.

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Nesten litt vemodig dette. Så siste episode av "Weeds" nå nettopp. Første serie jeg har klart å se mer enn 4-5 sesonger av, og Weeds har 8. Dexter har liksom stoppa litt opp. Vi kunne nesten ikke vente til sesong 5 ble lagt ut på Netflix, men nå har vi brukt noen mnd på å se 5 episoder.... Får håpe at Walking Dead sesong 3 kommer snart. :)