Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Må si jeg gleder meg til å bli ferdig med det ja. Har holdt på å betale noen år da ;) Gjorde litt at jeg bodde fem år i Finnmark også, forsvant halve lånet da;)

Er jo riktig at man kan holde på med det man interesserer seg for og da, jeg er vel egenlig ekstremt heldig slik noen ganger da ;) F.eks. tror jeg det ligger an til en film siste timene neste fredag. Man skal da ha undervisning på hjemmekino ;)

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Frode: Ulsteinvik, snakker vi om kun korte avstander og en fergetur fra deg da?

Hadde visst et element som passet sammen med forsterkeren også. Regner kanskje med at det blir nnoe av dette...

Etaten

Medlem
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Mr_Spock skrev:
Dexter er såååå bra, følger med på denne herlige psykopaten hver søndag på Viasat 4. Lurer på hvordan den kule åpningssekvensen hadde vært i HD på projen - ikke noe å se på mens man spiser går jeg ut i fra?

Har du noen diagnose på denne karen? :mrgreen:

Dexter's åpningsscene i HD er fargerik for å si det slik :) Hver mandag ligger den nyeste episoden i sesong 2 og bare venter på å bli plukket ned i HD.. ;)

Diagnose? Hehe.. Vel.. Sterke traumatiske opplevelser i tidlig barndom som har medført en avstumpet evne til empati er vel noe som springer frem ganske så umiddelbart.. Nei, nå strå hunden og krysser beina omtrent her, så todeloo... :)

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
LogB.no skrev:
For meg er PC'er som strøm for deg! Det er mulig på bruke skytestreng til lyset i stua på 12V med trafo - Fult mulig! Men vil du anbefale det??

Lars.

Stemmer :mrgreen: :mrgreen:

Grunnen til at jeg ikke vil ha Laptop er at jeg har som sagt 800 gig på noen hardisker som jeg gjerne vil ha :)

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
teddytusen skrev:
Katrine og Kathrine. He he he. Ikke verst. ;)

Tilgi meg vennen. He he he

Pass på så du ikke tråkker i salaten nå Frode...

Husk at det finnes EDIT knapper :MRGREEN:

Hvor er mrgreen??

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
teddytusen skrev:
Fikk hverken sub/forsterker eller porter i dag, så jeg kan drikke med god samvittighet. :)

bakk1 har begynt en lang og smertefull venting og virket det som ;) Men jeg vet ikke om han er like tørst som deg da ;)

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Når er det serveren skal oppgraderes? Synes jeg har lest en eller annen plass at nytt design, nytt AVtorg osv. er på vei, men aner ikke hvor og når.
Irriterer meg noget innimellom :(

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
He he he. Der var`n ja! Innsamlingsaksjon Lars?

Vi spør deg om data. Ikke omvendt. Jeg driver å lager vegg i dag også. Håper på bilder senere i dag.

Liverpool mot United i dag. Kan være avgjørende for humøret resten av dagen det. ;)

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Når jeg leser innlegget ditt Kjetil så stiller jeg meg tvilende til at det bare er saft i glasset ditt. ;) :mrgreen: Er ikke en Hiroshima Sunrise du har laget deg vel? Er saft i den også vet du. ;) :mrgreen:

Er du sikker på at jeg sa at alle hadde lov til å ha egne meninger...? Jeg sa vel at jeg forbeholdt meg retten til å ha egne meninger. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Snakes on a plane har jeg ikke sett. Det har jeg heller ikke planer om.

Hva gjør du ellers i julen da Kjetil? Noen nye planer? :)

pahf

Medlem
7 Sep 2005
15.643
0
36
COSSIERS skrev:
Joda kjenner en med RS skal se å få lånt den i morra , så får e måle litt og evt . teste sammae klippet etterpå . Men med just. filter på suben stilles dette da helt ned på 50hz ?

Nei, del på 80 så får du med deg alt,ihvertfall til og begynne med.

Husk å starte med å justere fasen, der den spiller høyest der har du ditt utgangspunkt :)

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
O du glade jul :D

Da har vi nett igjen :)

Den unge lovende har tydeligvis vært borti et eller annet borti sentralen der, for da jeg skulle sette meg og gjøre noe annet på PCen etter at jeg kom hjem i dag hadde jeg plutselig nett gitt.

11Mb når jeg kjørte surfometeret på DinSide, virker OK det :)

Må bare passe på å ikke bruke for mye tid her nå da, men det er ikke noe problem når jeg kan laste ned demoer på PS3en ;)

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Har konto hos Byggern, og får vel ca samme rabatter som deg Kjetil. Veldig greit egentlig. Vurderer likevel å bytte til Byggmakker. De har fått nytt varehus i Breivika, og det ser fett ut. Svæææært og med drive-through. :mrgreen:

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
på Ikea stuff MÅ man lese bruksanvisning!

100 deler UANSETT!! husker jeg brukte 2 timer på en kontorstol..

jakv

Medlem
10 Des 2004
24.682
1
38
55
Kristiansund
Dere skal ikke ha noe ved Rådhuset da? Frei sentrum som det kalles, av en eller annen merkelig grunn. Popper opp noen hus der og.