Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
UOx33503.jpg

test

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
teddytusen skrev:
Du har ikke hørt noe særlig på det, men jeg kan ikke kalle de oppskrytt....?! Den var ny gitt. ;)

Slik er livet Frode :mrgreen:

Jeg tenker jeg forbeholder meg retten til å mene hva jeg vil om musikk (også). ;) :mrgreen:

Typisk sunnmøringer dette :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Unnskyld, er ikke meningen å være så stygg ;)

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
jakv skrev:
Diplomat som alltid :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

JEPP!!

som Jon øygarden sin figur i "trønderbataljonen" sier..

Jeg er tøff MEN ærlig, her gjør ittj æ forskjell på oslo folk å homsa
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
13.909
2
0
Sandefjord
Holder på og teste multi-channel kvaliteten på den nye Pioneeren.

Pink Floyd - Dark side Of The Moon på 5.1-kanals SACD er deilig :mrgreen:

I denne modusen er det ingen dekodingskretser, den funderer kun som en ren 5 (7) -kanals forsterker.

Dette høres meget bra ut :mrgreen:

Blir mer og mer fornøyd..

Eneste problemet er at jeg kommer litt i partymodus av dette og tørster etter øl :oops:

Loffen68

Medlem
24 Aug 2005
5.558
0
0
avforum.no
Etaten skrev:
Hehe... Det er en god kompis av meg som bor 100 meter unna.. Han tåler det nok :) Forresten Dag, burde ikke du ha lagt deg nå?

Vel når det gjelder film, så er vel samlingen på rundt 500..

Uha,noe mer enn en kvleds titting :-D

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Loffen68 skrev:
Den var heller ikke dum,går på 220v også.
Ett raskt overslag sier meg att den kommer på ca 18 med mva og frakt.
Er litt redd for og bygge selv,har hørt mye dårlig.... :-D

Problemet med enkelte som bygger selv, er at de tar et element og bygger en kasse. Alt for mange aner ikke at man må bygge kasse utfra hvilket element man bruker. Jmfr denne karen: http://avforum.no/forum/diy-do-yourself/66882-skoleprosjekt-10-sub-trenger-hjelp.html

Det er absolutt ingenting i veien for at man kan bygge noe som spiller like bra, eller overgår "kjøpesuber". ;)

Tenkte du på å bygge en kasse under sofaen? Viss ikke blir det rumperister. Problemet er plassering da. Litt vanskelig å finne optimal plassering. ;)

spade

Medlem
29 Aug 2006
3.042
0
0
attachment.php

Noen interesserte? 14 filmer jeg enten har to av eller ikke er så interessert i å se igjen. 300 + frakt? :) Rydder plass til nye filmer i dvdhylla, blir enten dette eller enda en hylle.

Vedlegg

• CIMG0562.JPG
    CIMG0562.JPG
    200,2 KB · Sett: 29

Svantekiller

Medlem
11 Mar 2006
10.509
0
0
39
Forskjellen på elektro linjen på Tingvoll og andre steder er at denne blir driftet av et firma dvs. oss ( stort sett på elektro biten ) og dette er ikke noe noen har noe lyst til i utgangspunktet, derfor så kommer elevene til å bli behandlet som lærlinger. Altså de som ikke bryr seg kan finne seg noe annet å gjøre..

pahf

Medlem
7 Sep 2005
15.643
0
36
Steike for en gjeng de besøk,er samlet på ugler i 30år, og de kaller oss audiofile for gale? Kjøss meg midt mellom øynene!!

pahf

Medlem
7 Sep 2005
15.643
0
36
Mr_Spock skrev:
:mrgreen: :mrgreen:

Du kjører en slik stor amerikansk SUV med firehjulstrekk også da eller?

:mrgreen:
Har han ikke to da? Da snakker vi alvorlige komplekser :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

spade

Medlem
29 Aug 2006
3.042
0
0
jakv skrev:
Kom til å tenke på at jeg ikke vet om det er norsk tekst eller ikke på Transformersfilmen jeg kjøpte i går :? Mesten et must siden junior kommer til å se den flere ganger enn meg ...

Bourne ultimatum kunne kanskje vært noe og, men jeg har den på DVD da ...

Vi kan nok ordne en skikkelig godpris om du vil ha den :)

spade

Medlem
29 Aug 2006
3.042
0
0
Mr_Spock skrev:
Merkelig, men du må bruke hdmi for å oveføre noen av de nye lydformatene.

Jepp, venter på receiver med HDMI. Men at DTS dukker opp er alikevel et mysterium.

Frode: Du tenker langt fram i tid må jeg si ;) Har ikke tenkt på påske enda, får se om jeg bruker et par fridager og driver latskap :mrgreen: Dårlig tid for tur på fjellet med snøscooter når det er fullt av skiløpere dessverre :twisted: